29.november

Det är fredag, och kanske kommer att jobba bara 5 timmar. Igår chef sa så, men man vet inte när man slutar. Igår slutade en timme sent, för att de hade ny personal. Det är jobbigt, när det är ny personal, att jobba tillsammans. Och nu har jag ont i halsen, kunde inte sova i natten nästan inte alls. Vill inte bli sjuk nu. Imorgon ska jobba, ska lämna J till M , eller kanske redan nu ikväll. Vet inte än, ska prata med honom. Igår fick prata se en kille, som hade på HP. Han såg inte alls ut som på bilden, då bara skojade med honom, var inte alls seriös med honom. Vill inte mer träffa nån på nätet, och sen bli besviken. A svarar ingenting , igår skickade meddelande, men han läste inte alls. Vill bara prata med nån ju, som en vän. Snart ska gå, måste börja fixa J också här nu. Känner att börjar bli sjuk. Hade ju ont i halsen, och fryser nu lite. Men jag får inte bli sjuk nu, jag får inte. J sover , och jag är också trött, ska sova snart med. Imorgon ska lämna J till M, sen ska jobba lite, sen är det J-s uppvisning i idrottshuset. Lång dag kommer de bli igen. På söndag tänkte baka lite, saffranbullar. Sålde tradera , fick nu ca 60 krona extra. Känns ok, att kan sälja lite, och lite extra pengar nu. Men måste ju räkna samtidigt. Vet inte om mamma ska skicka pengar eller inte, hon skickar alltid före löndagen, så väntar . Om hon skickar inte, då vet inte hur klarar det allt. Inget svar av lägenhet, men såg redan nu lägenhet, men det ligger våning 3, vet inte kan ju anmäla det också. Ska dricka nu mitt tea, och äta lit choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0