3. november

Imorse började mamma chatta med mig på FB. Då blev tvungen att berätta, att lämnat mina studierna. Jag har inte vågat att berätta, ville inte ha nån kontakt, har mått så dåligt. Men nu vet hon i alla fall. Kom hem precis, J är kvar hos D o S. De var i kyrkan, ska få henne lite senare hem. Det känns lättnad lite att vara utan henne. Har börjat tänka på henne så mycket. Hon är min dotter, ibland jag ser att hon mår inte bra, vi bråkar med varandra, vi skriker på varnadra. Hon känner sig så ensammat, hon önskar ju en lillesyskon. Jag mår dåligt, att tänka på det, vad hände med hennes syskon, hon skulle haft en lilla syskon. Jag kommer aldrig att glömma henne (honom), och jag kommer aldrig att förlåta till M det, vad han har gjort för mig. Jag måste börja ta hand om henne mer, att ge till henne bättre liv, att hon ska inte känna sig så ensamt. Jag måste sluta att bli arg på henne, hon kommer att må värre. Om bara mitt liv kan bättre, det känns just nu så jobbigt med allt, mitt jobb, min ekonomi, vill inte tänka på det, hur klarar nu , när kommer inte klara mina räkningar... Men det börjar bli bättre nu kanske med kärlek....Igår ju fick prata med M på skype, och det känns så bra. Sen vi chatta på badoo, och han var glad att se mig på riktigt, sa att såg ut bättre än på bilderna. Sen helt plötsligt han frågade, om han kommer att besluta att flytta hit, är det lätt att hitta jobb. Jag svarade att det är viktig att kunna språket, men det är inte lätt att hitta jobb. Och nu idag har chattat också lite här. Berättade om min drömmen , att drömde om honom. Han jobbar ju som vanligt, ska prata senare med honom på skype. Jag börjar bli få lite lättnad nu, att vi har träffas , vi har sett nu varandra på skype, och han tyckte om mig. Det kan börja nåt med honom. Han frågade redan, om han ska flytta. Det visar nåt , att han kan göra det för mig..... J är kvar med D o S. Snart hon ska hem. Vilade lite, men känner mig så trött. Senare ska prata med min M igen nu. Jag börjar bli riktigt kär i honom nu, men jag vill inte att bli kär i nån igen, att nu . Och att vi bor för långt från varandra nu, det är jobbigaste nu. Vi vet inte ur det kommer bli, men han visar ju sin intresse ut mer. Att det var han som ville se mig på Skype. Att han vågade, att ha mer kontakt med mig nu. Det kan börja nåt mellan oss nu. hur kommer han själv att känna, när vi kommer ha mer kontakt på skype, att se varandra i ögonen. Han är så söt, vill vara med honom, känna honom brevid, kramas, pussas....men kan inte det nu. Längtan är stor nu, och blir större. Men samtidigt är jag ju rädd, att han kommer lämna mig igen, men nu känner, att han gör inte det. Vi måste bara vänta nu, hur det går. Måste börja söka efter nytt jobb, extra jobb. Måste kunna jobba nu. Snart kommer det jul, och då kommer jag bli ensamma igen , med J. Pratat med min M igen på skype, det var igen nån problem. Han ville se hela min kroppen, och han såg mig. Han sa, jag ser ut snygg. Nu chatta lite på badoo, att ska försöka senare på skype. Hn gick nånstans, vet inte vad han gör. Sa, att inte röka nu, vill se när han röker. Det känns så lätt att prata med honom, vill se i hans ögonen, jag försöker, att han ska titta också. Det känns ju nånting, vill parat mer med honom, tills vi blir trötta. Han sa sist , att han kommer snart, men när vet inte. Jag vill försöka ringa igen. Vill se mer honom. Jag är kär i honom, nu kommer igen att drömma om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0