30. november

Idag det var lördag, nu är det kvällen, och bara tar det lugnt. Och jag har blivit förkyld, inte så mycket, men lite är jag det. Igår A svarade , att han är jätte förkyld, önskade honom, att ta hand om dig, sen skrev "kram". Han svarade- tack, detsamma, kram. Känns bra, att han skriver "kram" tillbaka. Kanske det kommer bli nåt med honom. Men tror inte på det just nu. Vi är bara vänner ju. J kollar på tv, jag börjar baka saffranbröd. Tänkte baka imorgon, men nu ikväll blev sugen, så nu ska göra redan ikväll. Första gången bakar med saffran. Hoppas, det kommer smaka gott. Jag tänker på honom fortfarande, och drömde om honom, att vi träffades, när var i London. Vill inte tänka på honom nu, när åker dit. Då kommer bli mer ledsen, när tänker på honom .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0