5.november

Igen sitter jag hemma, det regnar ute. Det är tråkigt. Igår skrev till A, och han svarade, att han varit uppdagen nu mycket. Men det tror inte jag, men ska inte säga ju till honom. Jag vet inte vad ska göra med min M nu. Igår vi prata igen på skype, men sen hörde en ljud, som kommer badoo meddelande. Och det var till honom. Frågade honom, och han sa att han chatta med sin bror på msn. Men det trodde jag inte, han tittade bort, och sen sa han, vänta lite, och han svarade nåt till honom. Tror att han chattar ju med andra också. Det gör inget för mig , om han har där ju andra. Eller det gör ju nåt lite, men om han ljög nu, att det var hans bror. Han vill inte erkänna om andra. Det klart han kan träffa ju nån annan där nu, för att vi är för långt varanadra. Jag är osäker om vi kommer att ses. Vill inte pressa honom nu för mycket, att fråga när han kan komma hit. Han kan inte planera så snabbt. Jag vill träffa honom, och tänkte berätta honom nu, när vi är på skype igen. Vi prata där nu varje kväll ju. Jag är bara så rädd, att han kommer lämna mig .....det vill inte jag, jag har känslorna. Jag tänkte berätta nu också, att jag träffar inte andra mer på badoo. Vad kommer han att svara, vet inte om ska berätta varför, och varför ville radera mitt konto där. Vet inte om kan lita på honom hundra % just nu. Jag skickade meddelande, men alltid är jag rädd , att han svarar inte. Han skulle lämna sina söner till skolan och sen gå till jobbet. I morse han svarade till mig, han var hemma, men var på väg till jobbet. Vi ska prata senare på kvällen. Idag ringde Vivus nu, att har jag glömt bort att betala lånet, sa att har inte råd att betala nu. Jag blev så besviken, jag var igen gråtfärdig. Jag hatar mitt liv, jag måste betala det, men hur, jag vet inte hur, måste ta ny snabbt annan lån, men hur. Ny sms lån, jag kan inte jag vill inte. Måste börja sälja grejerna nu hemma, ska sä'lja tv nu, har inget annan val. Jag klarar inte mer. Imorgon ska till socialen, vet inte om få nån hjälp av de. Om de kommer betala hyra nu eller inte. Om inte, då betalar väl när får lön, men det är bara 5000, och sen har ingen matpengar. Jag vet inte hur ska klara mer. Imorgon har sl sista dagen, och mamma har inte skickat inget än, hoppas han skickar imorgon. Om inte, då kommer vara utan matpengar. Jag kommer bli galen nu. Hur måste jag klara nu, vill inte åka till gatan. Fortsätta att leva med sms lån, och betala de höga räntor, jag kan inte mer. Jag skriver nu hela tiden här, för att har så mycket på gång. Imorgon ska till socialen, vet inte hur kommer det funka. Om jag får bidrag, kanske jag får, men inte som skulle behöva. Om de kommer nu räkna min sms lån för inkomst., då får jag ingen.....men jag har ju rätt för nån bidrag i alla fall. Hela tiden tänker på M nu, orkar inte vänta när är det kväll, när kan vi prata igen. Jag börjar sakna honom redan. Hur kan vi gå vidare, jag vet att han chattar ju med andra. Det gör inte jag, men ska fråga honom, ska prata om det nu. Jag vet inte, ska få ser, vill se i hans ögonen, men kan inte hitta rätt ögonblick, att båda kan se varandra. Snart ska hämta J, och sen kommer M, att prata med mig. Jag vill inte prata med honom inte alls. Jag vill inte, jag hatar honom så mycket nu. jag vet inte varför men det gör jag. Klockan är över 10 på kvällen, och väntar när M kommer hem. Han svarade före klockan 8, att han ska ta sina söner ut, och han ska prata med mig, när han är hemma. Just nu är han online, men svarar inget mer. Vill inte själv börja pressa honom . Han sa, att han ska prata när han är hemma. Vet inte, kanske han kommer inte mer idag att prata med mig. Men han kan säga väl, jag skrev att jag väntar ... M var här, han planerar att åka till Pakistan för 3 veckor, sa att det är ok för mig. Men det blir lite jobbigt, att ha J nu länge. Vi bråka lite, men sen kom vi överens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0