6. november

Igår han kom senare chatta med mig. Men han hade sina söner hos honom, då ingen skype igår. Frågade honom igår, han sa sorry och att han måste ge tid till sina söner, om deras pappa träffar nån. Jag förstår honom. Det känns så lätt med honom, men jag vet inte hur det går , inte än. Vill ju veta mer, vad han tycker om mig, vad han tänker, om han vill träffa mig på riktigt. Men jag vill inte ju börja pressa honom heller. Ikväll hoppas vi kan ses igen på skype. Jag vet inte ju, han jobbar ju hela dagen nu. Jag skickade meddelande, vet inte när han ska läsa det, eller svara mig nåt. Men jag är säker, att han kommer ju svara. Men när, igår han var inne ju före jobb. Kanske nu kommer igen in. Jag vill ju träffa honom nu, om bara kan. Men vi kan inte ses nu, inte än. Om jag skulle haft bara pengar då skulle åkt ju till honom, men vill att han ska komma först. Jag vill inte träffa andra nu, vill bara ha honom. ... Klockan är snart 11, och sitter här och lyssnar musik och GRÅTER. Jag orkar inte mer snart. Han var online för ca en timme sen, men inte läst mitt meddelande nu. Det har hänt ju tidigare, att han loggar in, men läser inte. Så hoppas att skriver nåt. Snart måste gå till socialen, jag vill inte gå dit inte alls. Jag mår så dåligt. I morse jag bråkade med J igen, jag slog honom, jag kan inte fatta att det har blivit nu så illa. Att börjat må värre nu, jag har försökt hålla mig tillbaka, det har gått så bra, men alltid måste hon komma o börja. Hon slog mig i magen, det gjorde så ont, efter det började skrika på henne.....det måste bli slut, jag är rädd nu. Hon är som jag, som blir arg så lätt. Bara väntar när hon ska till pappa. Bara 2 dagar sen hon är hos honom. Jag är galen i M nu så mycket. Jag gråter att kan inte få vara med honom, att jag blev i kär i honom nu, när mitt liv kommer så mycket att förändras. Och att jag har hans nr nu, han vet inte det ju....Jag vet inte om han tänker inte alls att svara nu. Jag bara väntar o väntar nu. Bara att få en meddelande av honom, då kan andas ut lite stund. Han svarar ju alltid, men han har inte tid kanske.Måste ju förstå honom också. Men nu tror att ikväll ska prata lite allvarligare med honom, om vad jag känner, vad han känner. Vet inte om vi kommer att prata nu ikväll. Börjar bli orolig, att han har redan nån annan också på gång. Dags att öppna sina kort för honom. Men kanske han håller tillbaka sig lite, visar inte vad han känner. Jag känner inte honom så bra ju. Han svarade, nu kan andas ut lite. Hemma igen efter social mötet. Det gick ganska ok, jag får bidraget. Och de ska betala redan nästa vecka, känns lite bättre, men inte just så lätt. Måste ju direkt att betala hyra, och de vill se kvitto, att betalat. Kom hem och börjar baka egen bröd. Länge sen , när bakade bröd. Och idag kan skicka iväg a-kassa ansökan. Nu de måste börja att betala mig. Snart ska hämta J. Efter klockan 5 Kollar på tv och väntar IGEN honom , M. Han svarade att han har besök hemma, att han ska prata sen med mig. Men sen kommer vi igen inte prata på skype, för att han kommer kanske vid kl 11 tiden, och då är han trött. Vet inte, men jag litar på honom. Han säger ju som det är, och han kommer alltid ju, när han har tid. Då tar det lugnt. Finns ingen annan i mitt liv just nu. Vill se igen honom, prata , höra hans röst, bara att får se honom i kameran, se i hans ögonen. Vet inte nu, om han kommer snart eller senare. Då är vi båda trötta ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0