7. november

Klockan är bara 6 på morgonen, och har inte alls sovit. Han kom inte tillbaka senare, och har inte varit online efter det. Han måste varit ute nu igår. Nu bara hoppas , att han inte träffat nån tjej igår. Jag vet inte om han svarar ju , alltid är jag rädd, att han svarar inte. Nu skrev bara- god morgon , hur mår du ? Frågade inte om igår, var han varit ,eller varför han kom inte. Snart ska väcka J, vi måste gå hela vägen till skolan nu, måste väcka henne snart. Har ingen pengar att ladda kort nu. Och sen ska kolla lägenheten också. Hoppas det ser ok ut. Trött är jag just nu, ont i kroppen. Det var lite stressig nu imorse.. Lämnade J till skolan, och det gick så bra. Ingen gnäll, vi gick ju hela vägen dit. Sen kom jag hem , åt lite frukost, och sen till visning. Jag var på väg, sen ringde mobilen, fick gå till jobbet sen. Jag såg lägenheten. Det såg ut ganska ok, och fint. Såklart tackade jag "ja". Men tror inte att få det nu. Det var nån annan som kom efter mig dit.. men man vet inte aldrig. Och såklart han svarade- förlåt att han var inte online igår, hur mår jag. Jag svarade att jag mår bra , att ska jobba idag, och sen skrev hoppas att vi kan ses ikväll. Han svarade inget. Nu när var på väg hem, Sweetie chatta på Viber. Hon vill att ska åka till London under julen, att hon ska betala biljetterna, kanske . Jag vet inte, men började tänka, ok, om hon kan betala, då kommer inte säga nej. Och nu kanske ska planera att åka. Hon ska ringa sen. Det kan vara en bra ide, att inte vara ensamma här, och J ska bli också glad kanske. Och sen har jag möjlighet att träffa min M , kanske. Jag vet inte. Ska prata med honom, om kan ses. Vet inte, vi vet inte än så bra. Men tror att han skulle vara glad, om jag skulle åka nu. Ska leka med J lite nu. J sover, kollar på tv och väntar om han kommer på badoo eller inte. Börjar bli mer orolig nu, om han tänker inte komma nu, eller börjar bli undvika nu. För att nu vill jag prata med honom på riktigt. Och han är skype online. Vad ska nu hända? Fyn, vad gör han där. Kanske pratar med bara familjen, det hoppas jag. Jag vet inte , han måste prata med nån där nu. Nu börjar bli riktigt ledsen. Bara att hoppas, att han kommer att svara nåt. Men han kan ju bara försvinna också nu. Det kan inte vara sant, om han vill inte mer nån kontakt med mig, jag är rädd nu på riktigt. Nu när jag började tänka och nu när började planera , att åka till London.....Just nu vill jag gråta. Jag vill prata med honom nu, jag måste få prata med honom nu. Han svarar inget, han pratar med nån, jag vet. Det är bara att vänta. Jag har väntat nu ca 1, 5 timmar. Jag skrev nu såhär, om vi kan prata, chatta, om han har tid. Att kanske nästa månad vi kan ses ...i England. Nu han har läst det, men känns att han bryr inte om det. Han bara lämnar mig igen såhär. Jag kan inte fatta , att det kommer hända igen. Som förra gången, han svarade inget, och sen bara försvann. De kan inte hända igen, jag hittade honom igen. Och nu, vi har chattat ca 2 veckor, pratat i skype 3 dagar, sett varandra. Men nu , ser ut att han undviker mig. Vet inte, om ska vänta nu honom , eller låta bara vara. Vill inte mer pressa honom. Men nu kommer jag inte alls, att sova, jag vet , nu kommer somna tills slutar at gråta. Han skulle skickat meddelande, om han pratar med sin familjen, men han har inte varit på badoo 5 timmar. Han kommer hem, och skriver alltid till mig, men nu....det måste vara nåt med honom. Men nu jag skrev honom, att vi kan ses kanske nästa månad...nu vet han. Jag vill inte vara ledsen o besviken IGEN. Jag var så glad, att jag hittade honom igen, jag hade tänkt på honom, jag fick honom tillbaka, och nu. Jag förstår inte mer honom. Är det sant , att han ljuger till mig nu. ...det vet inte jag. Sist på skype ju såg, att han fick badoo meddelande , men sa att hans bror är på msn. Och såg, hur han tittade. och nu de 2 sista dagarna, jag vet inte, hur får kontakt med honom mer. Ingen ide att försöka ringa igen på skype. Jag loggade ut mig igen. Han är online. Hur länga han kan prata där med sin familjen. Han varit nu 2 timmar kanske. Kanske ska lämna öppet skype o badoo, när ska sova, men det tar ju internet i mobilen mycket. Eller bara sova nu.. det kan jag inte göra. Jag började må bra, nu när hittade honom. Det var nånting mellan oss, eller var det bara jag. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0