8.november

Klockan är snart 6 på morgonen, och kunde inte sova inte alls. Nu är det så 2 nätter, men nu det var värre. Bara kollade mobilen hela tiden. Han svarade ingenting. Nu skicka badoo meddelande, god morgon, hur mår du, hoppas allt bra med dig? Han hade online för ca en timme sen. Det känns så konstigt. Han måste vara uppe då hela natten. Det är nånting med honom. Att han är inte mer så aktiv. Och nu tror jag inte att han kommer att svara nånting. Jag vet inte, vad har hänt med honom. Kommer han att läsa min meddelande, eller bara radera bort, det vet jag inte. Bara blockera bort mig på skype, då vet jag, att han vill inte mer kontakt med mig. Jag som började hoppas på honom, och nu skrev ju också det, att kanske nästa månad kan vi ses i England. Han skulle varit glad, om jag skulle åka dit. Att få träffa honom äntligen, men det kommer inte hända nu , kanske. Snart ska lämna J till skolan, sen är jag utan henne 3 dagar. Tråkigt. måste ladda kort, men har ingen pengar nu. Hoppas att kan sälja mina däck nu idag. Och väntar att mamma ska skicka pengar idag. ... Efter regn kommer solen...och det är sant nu. Han svarade, och sa, att han har problem med familjen, att han kunde inte chatta. Och berättade att kanske ska komma till London, att vi kan ses. Skrev att jag vill verkligen träffa honom, och det vill han med. Det känns bra nu igen, ska prata senare. Men måste fråga jobb först, men kan prata med chef på måndag, om jag har kvar en vecka semester. Hoppas, att jag har kvar. Nu vill jag åka. Socialen betalade idag ca 4800 krona. Betalade några räkningar, men först måste betala nu hyra. Ska hålla nu så mycket bara kan. Äntligen kan ladda sl kort nu. Men måste ladda full pris nu. De kan ju kolla det nu. Måste gå och handla nu. Ska skriva bara lista, men först ska äta lite. Nu sitter här ensamma, vid tända ljus och kollar på Idol. Och väntar honom ...igen. Jag skrev att måste vänta tills måndag, att boka biljetterna nu. Han svarade , att han ska vara hemma vid 7.30.och sen vi prata. Det känns lättnad nu att får veta, att han vill också träffa mig nu. Men samtidigt måste börja spara lite pengar nu också för resa. Kommer säkert att köpa kläderna där nu. Och vet inte än, hur ska jag träffa honom. Tänkte fråga honom, om han kan komma till London. Vill inte åka dit själv. Det är lång vägen, och kostar ju extra. Vil vara såklart några dagarna med honom, men i början det räcker kanske med en dag. Vi ska få se, hur det går. Men jag hoppas , att vi kan ses snart nu ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0