9. november

Ensamma hemma, jobbat idag. Nu är hemma, och äntligen sålde mina bildäck. Fick tusen krona, det var helt ok. De måste räcka nu med maten. Igår chatta med min M, han är inte helt ok, han sa, att han haft problem i familjen. Han ville inte prata på skype, mådde inte så bra. Och vi kommer inte ses nu, när jag är där. Jag vet inte varför. Men han tycker det är bättre, att han ska komma hit, vi kan ses här. Han bor 3 timmar från London, och tror han vill inte åka dit, att träffa mig. Och han kan inte bjuda mig. Han sa, att han är ärlig med mig. Det känns just nu lite jobbigt. Jag skulle varit så glad, om vi skulle träffat redan nu. Men tror att han är inte redo, att träffa mig. Men han kan ju ändra sig, man vet inte. Och jag vet inte än, om ska åka nu. Kollade biljetterna, och det kostar mycket nu. Ca 3000krona för båda 2. På måndag ska få veta, om får en veckas semester nu. Och om S ska betala nu hela resa. Hon sa, att hon kan betala. Vi ska få se nu, hur ska vi göra det nu. Måste ju ha pengar, när är där med. Och måste betala först mina räkningar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0