10.oktober

Snart kommer J hem. Jag mår så dåligt, att vill bara gråta mig ut. Känns att allt är fel med mig. Det går inte i skolan, vill lämna allt, men köpte ju månadskort nu, då nu tänkte vänta tills får studiemedel, sen kan sluta, börja jobba. Jag känner att jag orkar inte mer att pendla så långt, det är för jobbigt. Och börjar känna mig utanför gruppen, det är så tråkigt, jag kan inte nån kontakt med de, kände idag. Jag vet inte, hur klarar nu , om kommer att sluta. Det känns fel för mig, att åka, stressa, vinter kommer, sen är det jobbigare. Men har ansökt nu här i Stockholm, och distans i Södertälje. Så hoppas att kommer in i distans. Eller nån annan skola. Jag kom in ingestans, att hoppade in , när kände ingen ju. Och jag mår jätte jätte dåligt, vad hände igår. Det känns redan i början fel. Varför gjorde jag det? Varför han bara inte gick....varför jag började krama honom. Jag kände nånting, men han ville ha bara sex ju. Han fick det, vi prata lite om det, att bättre att glömma bort, vad hände igår. Och nu han skickade meddelande, hur är det med mig, men svarade att jag mår bra. Jag känner att jag är inte värd ingen, att nu börjar träffa killar bara att ha sex, men det är fel. Jag vill bara hitta en , att ha, jag vill inte träffa ingen mer att ha sex. Och jag vill träffa nu bara A, ingen mer. Jag hoppas att han kan ta ledigt på onsdag , nästa vecka. Jag saknar honom så mycket. Vi prata igår om oss, och han vill träffa mig, han vill känna, om det finns nån kemi mellan oss nu. Jag skickade sms honom nu, vet inte om han ska ringa mig....hoppas han gör det. Vill inte ringa honom, han har mycket jobb säkert. Jag chatta med en uppdagen kille, han är från Italien . han flickvän bor i Italien, och han här. Han vill hitta bara vänner, så det kommer inte hända nåt seriöst mellan oss. Vi kan träffas, som vänner. Jag har hittat en hel del vänner där redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0