11.oktober

Fredag, ensamma... Idag kom hem, hämtade ut paket, lite kläderna till J, handla lite, sen äta hemma, sen vila lite, tills A ringde. Jag känner att det är nånting med honom, jag vet inte mer, om vi kan träffas. Det har tagit tid, i bara har kontakt via FB eller då ringer vi. Nästa vecka kanske på onsdag kan vi träffas, om han har inga mötena. Han ska kolla på måndag, han har varit mycket ute idag. Jag orkar inte mer, jag har fått känslorna redan nu, men ja kan inte säga det. Jag vill träffa honom, men när. Han kan hitta tid, om han riktigt vill träffa mig..... Nu börjar jag känna mer o mer, att kommer inte fortsätta nu mer i skolan, jag orkar inte pendla mer. Det funkar inte, jag köpte månadskort nu, vill inte slänga bort det nu. Jag måste få in pengar, behöver mycket pengar, och det börjar kännas, att jag är tvungen att sälja min bil nu. Jag har inte råd, att ha kvar det. Känner mig så ledsen , om jag måste göra det. Men har ingen val ju. Och jag vill flytta härifrån nu, vill hitta mindre bostad. Jag kan inte betala hyra, klarar inte bara. Och när jag tänker på pengar då mår dåligt. Hela tiden måste tänka, hur klarar, klarar inte, sen tar ju sms lån igen. Måste stoppa det, men kan inte. Jag behöver ta ett lån, att betala de andra allt. Jag blir galen snart med dessa. Känner mig så dåligt, chatta lite med M nu, och han mår också lite dåligt om det som hände. Jag kan inte komma över det, vill att det ska vara över, vill glömma det så snabbt , som bara kan. Nu gråter jag igen, jag hade känslorna med honom, det var anledning, varför ville vara med honom. Jag har så mycket stress just nu, måste bestämma nu nånting, men kan inte göra nu ingenting. Varför det måste hända med mig. Jag vill komma bort härifrån, kan bara inte, jag klarar inte. Vill inte tillbaka jobba, vill gå vidare, men orkar inte pendla, vill börja från 0 min utbildning, det går inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0