12.oktober

Idag ha jobbat lite. Mår inte så bra. Nu har städat hemma, lagt undan böckerna, alla skolpapper, vill inte tänka på det just nu. Hur kommer gå vidare, vet inte helt säkert, men måste gå vidare, min dröm är död just nu. Bara att få hoppas, att kommer in här i Stockholm. Jag önskat mig en bättre liv, jag vill inte leva att vara fattig. Nu måste gå till socialen, och jag klarar inte betala av mina smslån, jag orkar inte, och jag vill inte sälja min bilen nu, men måste göra det, jag har ingen val . När var på badoo, såg att D är tillbaka, chatta lite, men han är lite uppdagen. Tänker nu, att vad gör han där, är det slut mellan de nu, han träffade en tjej. Ska få se, om han svarar nåt mer. Och kanske imorgon ska åka till Uppsala, kanske att träffa T. Jag orkar inte vänta, att träffa honom mer. Kanske det blir nåt mer med oss, vet inte. Eller bara vänner. Han ska jobba nu, och ska hör av imorgon efter jobbet, om jag ska åka till honom eller inte. Klockan är snart 12 på natten, chattar med en kille. Chatta lite med A ikväll, berätta att kommer lämna mina studier, han sa ok, Han förstår mig bäst, vi är redan nu vänner, och det räcker. Sen chatt med D, han söker en tjej till sin tjej, trekant... och han har ny tjej, inte denna som hon hittade FÖRE mig. Nu jag vet, att han vill inte ha ingen seriös tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0