13.oktober

Jag kommer bli galen snart, nu när kommer att lämna mina studierna. Det betyder att jag är tvungen att gå till socialen, och det betyder, att J kommer inte stanna med mig....och det vill jag inte, men jag har ingen val nu. Och jag kommer att flytta ut, jag vill bara gråta, att det måste hända med mig. Jag vill inte hamna på gatan. Jag orkar bara inte mer, jag börjar bli så rädd nu. Ja, jag säljer min bil, det måste jag göra, att kunna leva. Räknade smslån, och det är just nu 16,500 krona och det blir mer nu, när kommer inte att betala hyra. Det känns så illa just nu för mig. Och de kan hända, att kommer inte kunna plugga heller, om jag kommer in, för att kan inte betala csn lån innan börjar plugga igen. Jag hatar mig själv så mycket just nu. Nu måste hitta snabbt ny bostad, och flytta på en gång. Sitter hemma, har så tråkigt. Vet inte, om ska åka till Uppsala eller inte, väntar att T ska skicka meddelande nu. Att kan börja tänka, fixa mig, om ska åka nu. Hela dagen tänker, hur ska klara med allt, jag klarar inte med min ekonomi nu. Kommer inte betala mina smslån, ska försöka nu betala andra räkningar först, sen få se hur ska klarar. Och jag måste gå till socialen, att få hjälp. Och ingen mer smslån, nu är det stopp. Det går till inkasso , punkt, slut. Jag kan inte mer, det kostar men kan inte låna mer. .måste betala hyra, men hur? betalar inte går till inkasso, tack för det. Har ingen val, och jag klarar inte, om nu måste lämna J till pappa. Jag vet inte hur går det till. Jag har bara gråtit nu denna helg, så mycket, jag vet inte hur klarar med allt. Vill inte stanna hemma, vill gå ut, träffa nån, hoppas att T är inte trött efter jobb, att han vill att ska komma till honom nu. Vill inte vara här., och tänka på allt annat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0