15.oktober

Jag mår så dåligt, varje dag bara gråter nu... Igår A ringde, att han kan komma o träffa mig eftermiddagen. Och då kom han. Vi prata , mysa varandra, skulle haft sex, men han sa "nej" , han ville inte ha på första gången, att vi kan vänta. Han ville ,jag ville, men ha vill inte att vi kommer ångra oss sen. Det var jobbigt att höra det av honom, men han hade rätt. Och han vill att jag ska kolla upp mig, testa mot könssjukdomar...och jag ska få tid snart, att skickat meddelande. Han vill att vi ska vara vänner, sen får vi se, men han skulle vilja ha sex med mig. När han gick ville han att, jag ska tänka lite, hur jag vill ha det. Han är fortfarande gift ju, ja vet inte om han kommer ju skilja sig, och jag frågade, att kanske han kommer hitta tillbaka till sin fru, han sa, allt kan hända. Men han sa, att han har inte haft sex med henne månaderna nu, men vet inte ju säkert det. Jag tyckte om honom, och jag skicka meddelande , att vi kan vara vänner, sex kan vänta. Men samtidigt tänker på honom., inte som bara vän. Men jag vill inte ju börja pressa honom heller. Just efter det känner så dåligt nu, att hitta nån seriöst, som jag vill hitta, jag vill inte mer träffa olika killarna. Och det, att jag ska testa mig. Jag började ju tänka på det själv, att jag har varit nu med ca 5 killar under 2 år, efter M. Och jag har haft ju oskyddat, och det är dags at testa ju. Man kan inte lita på alla. Försöker inte tänka på honom just nu. Jag har andra sakerna nu.. Igår ringde till jobbet, senare fick mejl, att bättre att ska skriva in till a kassa. Och det gjorde jag nu. Så nu kommer jag bli arbetslös deltid, men kan jobba extra. Och jag måste söka nu socialbidrag, jag som trodde att det kommer inte hända med mig, men jag klarar inte mer. Nu har bestämt, att inga mer smslån, jag har just nu 16000 smslån, som måste betala, men jag kan inte betala tillbaka, så nu åker de till inkasso, och hoppas att kan dela upp. Det är jätte jobbigt just nu, när måste börja räkna nu varje krona.....Köpte på Tradera till J, höst och vinterskor, ca 200kr. Jag har inte råd att köpa nya , och M kommer bli arg på mig, jag vet. Han vet inte att jag har avbrutit mina studier. Men igår fick mejl, att jag fick visning för en 2a, nu väntar när bovärd ska ringa att boka tid. Jag hoppas att jag kan flytta, jag måste , kan inte bo kvar här. Måste börja sälja grejerna nu. Nu har jag gjort det, jag har ansökt socialbidrag, måste fylla på papper nu. Jag mår så dåligt nu, jag vet inte hur klarar nu vidare. Helt slut är jag nu. Jag bara gråter hemma nu. Det är så jobbigt, jag vet inte när ska få gå till visning nu. Hoppas denna vecka. Vem vet. Ska jobba nu fredag o lördag, skönt, att få jobba, men tror att J ska följa med mig på lördag. Idag jag gjorde, vad A ville, jag bokade tid , att testa mig, på torsdag ska gå, och jag är jätterädd nu. Om jag är sjuk...och nu vill inte mer träffa killar, lämna badoo igen, tog borta mina bilderna, att ingen som ser mig där . Köpte idag J vinterstövlarna, berättade henne också, att mamma kan inte köpa nya skor...hon vill se , hur de ser ut. Hon måste förstå , att nu har mamma svårt, att köpa allt vad hon vill. Hon ser att jag är ledsen, men vill inte visa ut det. Gråter när är ensamma hemma, eller när hon sover. Igår vi hade ingen bråk, i morse lite , men det gick över. Nu måste fixa bilen, jag måste gå och värdera bilen. måste fixa det att det går att köra. och måste få pengar nu, som jag har inte , måste låna igen, om måste sälja det nu....min första pärla ... J sover, och jag har haft gråtattacker hela dagen nu, hela kvällen, och jag exploderade idag med J, hon blev rädd, jag vill inte vara mot henne såhär, jag klarar inte mer....Jag ringde idag, och ansökte socialbidrag, nu måste skicka massor med papper, och måste få värdebevis på min bilen, måste sälja det NU, ingen mer , festen är slut, med bilen. Jag vill inte göra det, måste göra det att överleva. Jag vill vara lycklig , vill vara glad, men just känner mig så dåligt, att vill inte ha ingen kontakt. Jag skickade till A meddelande , att har bokat tid, men är jätterädd. ....jag tror inte att han kommer svara nånting, eller stödja mig, jag vet inte än , vad kommer hända nu, kommer vi bli vänner, det känns rätt just nu. Han sa, att han vill vara vänner, att jag är en trevlig o snäll tjej...jag bara gråter nu, jag mår inte alls ok just nu. Vill ha nån bredvid, bara att hålla, bara att kramas , bara att inte vara ensamma just nu. Vill inte mer dejta nån, kanske kommer nu träffa Uppsala T, han ska till Stockholm på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0