16.oktober

A svarade igår, att det går säkert bra, frågade när ska testa, och imorse svarade att det är bra, och själv veta hur det är , lycka till. Jag svarade , att tack för att du bryr om mig. Det var allt vad skrev. Idag var nu i Jennicas skola, utvecklingssamtal, hälsosamtal. Det gick bra. När kom hem tänkte köra bilen, men det gick inte alls, kunde inte styra. Ringde till en verkstad, att ska komma dit. Men ringde till M, han kan hjälpa mig att köra bilen imorgon. Jag kom hem , och började gråta igen, jag mår så dåligt, att vet inte mer vad ska göra . Känner mig så ensamt. Jag har J , att ta hand om nu. Men orkar inte mer snart. Måste hitta snabbt nytt jobb, att klara, när kommer A kassa att svara mig, vet inte. Jag är helt slut, jag mår illa, men måste vara starkt nu, måste tänka bara för J, att hon mår bra. ... Min vän A ringde, när vi var hemma, och J störde mig, att fick inte prata med honom, han sa ok, jag kan ringa imorgon. Nu jag vet , han bryr om mig, och vill hjälpa mig, han vill att vi ska vara vänner nu, och det känns ok just nu. Men jag tänker inte träffa inga mer killar på nätet. Men klarar jag det, det vet jag inte. Jag bara känner, nej, det är inte för mig, att hitta. Men jag har hittat några vänner, och det räcker just nu för mig. Jag behöver att komma fötterna, att börja nytt liv nu. Det är dags, att göra allt att börja må bättre. Idag har sökt 4 jobb, men jag hoppas inte så mycket, att få jobb så snabbt. Ett jobb var här i Rönninge. Nu är första steg- fixa bilen, och sälja så snabbt ja bara kan. Jag vill betala mina skulder nu, som bara växer, och växer. Jag ska aldrig mer ta mer smslån, för att jag har blivit sjuk med de, och mår så dåligt nu. Jag har inget att göra. Jag gråter bara hemma. Imorgon ska gå till sjukhus, och ta prover nu. Jag vet inte , hur det är, om jag har nån sjukdom, jag har aldrig gjort det, hoppas jag är frisk. Om jag är sjuk, då kommer jag kontakta andra , som har haft sex med. Och jag hoppas att det går att göra min bil nu till verkstad, jag kan inte köra det. Måste fixa det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0