17.oktober

Hemma som vanligt, snart ska åka till kliniken. Såklart är jag rädd lite, men det är snart över, men måste vänta svar en hel vecka nu. Men det går säker bra. Vet inte om M ska komma nu innan jag ska gå eller inte. Jag sa igår att ska iväg kl.13. Igår A skicka FB meddelande, och mår lite bättre. Vet inte om han har tid att ringa mig idag. Men nu jag vet att han är min vän, som vill hjälpa mig. Men jag vill inte berätta, hur jag mår, eller berätta om min situationen. Jag vill bara vara glad, att inte tänka mer på pengar. Har meddelat nu Csn också , men just nu som har förstått då kommer de kräva mig ca 5000 krona tillbaka, innan kan börja plugga igen. Just nu vill bara fixa bilen, och bara sälja, och betala mina räkningar. Jag har kvar det självrisk, som måste betala, men har ingen pengar ju. Jag hoppas att hittar nån, som vill köpa min bilen. Jag vet inte, är så rädd nu. Igår tänkte ju köpa nya skor till J, men sen tänkte nej, hon ska få andra skor på lördag nu, jag har inte råd att köpa nya skor nu. Och M kommer inte bli glad, om jag säger att köper använd skor. Han har ca 700 kr, att betala nu, tänkte säga, att han kan köpa nya skor till henne nu. Idag har ansökt 4 jobb, det går att ansöka. När jag hittar , då skickar jag direkt. Jag måste vara aktiv själv nu, att söka så många bara kan. Att få a -kassa. Hoppas idag kommer arbetsgivarintyg, då kan skicka in min ansökan nu. Snart ska iväg, tror inte att M hinner att ta bilen nu idag. Han ringde, att han ska till gym nu. Jag är rädd nu, att måste gå dit, att göra detta prov, och att måste vänta hela veckan nu. Jag vet inte , hur är jag, om jag är inte frisk, då vet inte vart ska ta vägen då. Jag vill inte träffa mer killar, har raderat bodykontakt, och bild på HP, och undviken badoo, en kille skrev igen, men svarade. Inga mer killar, tack, jag har mina vänner, och behöver ingen kille att ha sex med. Jag kan leva utan, men samtidigt vill ju ha nån, att få känna närhet. Det saknar jag mest nu, men vill inte träffa nån på nätet nu. Kvällen, har varit och tagit mina prover, svar kommer om en vecka. Fick också utskriven p-piller, tänkte att behöver inte, men samtidigt tänkte att, det är ok, att börja ta de. Men vill inte mer träffa nån, att ha sex direkt. M hann inte kolla bilen, han ska kolla imorgon. Jag är så rädd, att det går inte köra det nu, eller de kommer kosta för mycket. Jag orkar inte mer att låna pengar. Måste få stopp nu, måste sälja bilen nu så snabbt bara kan. Men vem vill köpa det, kommer jag hitta nån, som vill köpa nu .Jag har ingen aning, jag vill inte sälja, men har ingen val just nu. Måste hitta snabbt annan jobb nu, innan jag ska ge upp. Fick papper från socialen, bara skriva , och göra kopior, och allt. Måste kunna värdera bilen, vet inte vad kommer det kosta. Jag behöver pengar nu, mycket. Jag skickade till A , att gjorde prover, att nu måste vänta. Jag skrev att det kan bli bättre, att just nu hoppas att efter regn kommer solen, att rädd att hamna i svårta hålen. Vet inte vad han kommer svara nu, när skrev såhär. Han kommer förstå, att jag mår inte alls bra. Men jag vill inte ju säga hur är det allt med mig, att jag har problem. Han är så snäll, han vill kanske hjälpa mig, men hur, jag kan inte berätta allt. Jag måste klara mig själv nu. Nu är det stopp med smslån, jag är redan här, i svarta hålen, nu måste kunna klättra upp därifrån. Fyn, mår så dåligt just nu denna sista vecka. Vet inte vart ska ta vägen. Vill inte prata om mina problem med nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0