1.oktober

Nu manad har börjat och jag är helt slut snart. Jag stressar för mycket nu sista vecka, att blir galen. Nu måste fixa allt med skolan, eller då kommer lämna allt. Valet är mitt. Jag behöver tid nu, att skriva min inlämningen, har bara 5dagar kvar.... Jag tänker så mycket på honom. Imorse han skicka FB meddelande, jag ringde, men han var uppdagen, och ringde inte tillbaka nu. Nu måste jag ta det lugnt, inte ringa för ofta. Snart han är hemma, och skriver till mig säkert. Det är nånting, som jag måste göra, jag får inte ta allvar honom, men vi kan vara vänner, och se om det blir nåt eller inte, men han har sagt att han kan inte ha nåt seriöst med mig, jag måste acceptera det, men han visar ju själv, att han har känslorna hos mig. Vi kan inte göra nånting, om det finns nu mellan oss på riktigt nåt. Jag vill ju hitta nån, och just nu känns, men vill inte bli sårad heller. Vi har det lätt att prata med varandra. Hur jag saknar att vara med honom, att få krama honom, känna honom. Vill inte tänka för mycket på honom heller. Nu ikväll måste fixa lite för grupparbete, jag har inte pratat så mycket nu om det. Måste bevisa , att jag kan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0