2. oktober

Jag vill bara gråta just nu. A skicka FB meddelande, att ha varit trött, att inte hunnit prata med mig, att vi kan ta det snart, när det är lugnare. puss. Det var allt, vad han skrev, och nu han har inte varit mer på FB. Jag svarade honom, nu vill jag bara gråta, jag saknar att få kontakt med honom, att få prata med nån. Jag saknar honom, jaghar fått känslorna, och jag kan inte bara glömma bort honom. Men samtidigt jag förstår, om han har mycket att göra, eller är han hittat tillbaka till sin ex. Ska se några dagar, om han svarar nåt mer. Jag vill ha honom brevid mig nu, at få bara krama honom, det räcker. Jag vill bara vara lycklig, just nu är jag helt slut, gråter. Bättre att gå lägga sig, är så trött. Klockan är 22...Imorgon kan börja med min skrivandet. Nu måste jag klara denna uppgift, annars är det kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0