21.oktober

Idag har varit uppdagen hela dagen. Började med att skriva ut alla mina papper, att fixa socialbidrag. Idag har lämnat in nu alla mina papper. Hoppas att få snart en tid med handläggare, skrev också att behöver extra stöd med min ekonomi. Och idag har jag spärrat mina alla sms lån. Nu har bara kvar vivus , betala ca 10 000kr, men ska försöka betala det lite i taget. Men nu jag vet, att kan inte mer låna ingen mer sms lån, och det känns bra just nu. Bara att börja ta det lugnare. Nu behöver bara att socialen ska betala hyran, men de kommer inte betala hela hyran nu, för att jag har ju bostadbidrag, men jag betalar ju mina lån med denna pengar. Men de ser nu själv , vart mina pengar går. Det blir en jobbigt period nu, att klara sig med denna lite pengar, som kommer att ha. Och sälja grejerna, att få in matpengar....men det blir bättre en dag kommer jag le igen. Igår prata med T, Uppsala vän, och han säger att köpa Alfa Romea, det är snygg bilen, kollade igår, och det är en fint bilen. Men just nu måste glömma bort, att köpa nu direkt ny bil. Det måste vänta nu, när har fått min ekonomi bättre, att kan andas ut. Nu börjar nytt liv, bara att få man flytta, kan man leva lite lugnare. På torsdag är det sista dag att svara, men har inte sett lägenhet. Skickade mejl om det, nu hoppas att imorgon eller på onsdag kan kolla lägenhet. Nu idag mår jag bättre. Glad att fick sälja bilen, glad att betalat smslån, har bara det sista kvar, vet inte hur kan betala det nu. Och börjar tänka på denna kille, som brukade träffa på morgonen, vet inte om vågar gå fram, och lämna mitt nr till honom. Nu ska börja titta mer i hans ögonen, att han ska få se, att jag är intresserad av honom. Vet inte om han är singel ju, men det känns jätte konstigt med honom nu. A har inte varit på FB , bara i lördags, han skickade meddelande. Nu tänkte att kanske idag han ska ringa, vet inte, hans mobilen är avstängd nu. Nu tänkte, att det måste vara nånting, om A svarar nu ingenting...men nu helt plötsligt han svarade. Jag blev glad, att han svarade nåt. Men han kan inte ju prata med mig nu så ofta, han loggar in och sen loggar ut. Hans ex måste vara nära honom, att han kan inte svara alltid. Men nu ha skickat två meddelande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0