23.oktober

Sitter vid data, J sover. I morse fick samtal från jobbet, och så klart åkte till hotellet, fick jobba 5 timmar nu idag. Det var ok, att får jobba, behöver jobba nu så mycket bara kan. Men söker annan jobb också nu, om jag kommer att hitta annan deltid, då är det ok för mig. Jag måste hitta ju snabbt nån annan jobb, för att jag vet inte när kommer a-kassa betala . Idag fick prata en liten stund med A, när var på jobbet, ville bara höra, att han är ok. Sa, att vi kan höras senare, att jag är på jobbet nu. Han sa ok, om han kan. Men han ringde inte tillbaka senare, och sen ringde jag, men han svarade inte. Men nu skrev i FB, och han svarade. Jag bara skrev att ville bara prata med nån, att det är så lätt att prata med honom. Jag saknat att får prata med honom lugn o ro. I morgon ska jobba, och sen måste ringa, får veta mitt svar från proverna nu, sen måste gå till Ams, visa mina betyg. Nästa vecka vet inte hur det kommer att se ut. Vet inte hur kommer jobba, jag kan inte vara nu säker, att vara ledig, närsomhelst, Nu kommer jobba igen på hotellet kanske också, jag ville inte vara där, jag bara kände, så konstigt där. Jag vill inte jobba mer inom städ. Tiden bara rinner iväg nu. Jag väntar nu samtal eller ett brev från socialen, vad kommer de att svara nu, om jag får nån bidrag eller inte ju. Jag behöver det nu... måste kunna betala bara hyra, men de kommer inte betala hela hyran ju, då åker det in till inkasso säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0