24.oktober

Det är morgon, klockan är snart 6, dags att väcka J snart, men hör att hon börjar vakna själv. Idag måste jobba, eller nu hela veckan, på helgen ska inte jobba ensamma, det känns bättre. Nästa vecka vet inte när ska jobba. Det är höstlov också nu nästa vecka. Tänkte att gå och lämna tillbaka min boken nu på måndag. Tänker på A, han är ju bara vän nu. Tidigare han var ganska aktiv på FB, innan vi träffades, men nu, han är inte alls så aktiv. Jag vet inte när kan prata med honom igen. Han vet att jag ska få veta mitt svar idag, och jag vet att håller tummarna för mig, och han säger att det går säkert bra...men är själv rädd för det ju mer. Om det skulle visa nåt, då vet inte vad ska göra. Vill inte mer träffa nån , och ha sex på en gång. Vill att nu , nästa gång ska det vara nån, som känner bättre. Igår började att ta piller, vi ska få se, om det är nån ide att börja ta de piller. Imorgon kommer in min sista pengar, och det betalar jag mina lån, och sen är det slut. Så ,nu har ingen aning, hur ska kunna klara mig. Ett sms lån åker in till inkasso nu. För att jag har inte råd att betala tillbaka det nu. Ska försöka om det går, att börja betala en liten del varje månad. På HP kontaktade en kille, som skickade flirt till mig i somras, och han svarade. Han såg ganska trevlig ut, men han bor i Örebro. Men han är inte ofta där online nu. Om nu han kommer att vara intresserad av mig. Han har redan 2 barn, och de bor hos honom heltid. Då kan det bli svårt att träffas, om vi kommer ha nån kontakt. Jag vill ju hitta nån seriös nu, saknar med nån att vara. Saknar fortfarande ju N, men det kommer inte bli "vi " igen. Det är slut nu, vi kan vara bara vänner. Är hemma nu, utan J, hon kommer snart. A skickade imorse FB meddelande, önskade mig "lycka till", men det hjälpte inte.....nu har skickat sms, att fick mina svar. Om jag berättar nu honom, att jag har klamydia , då kommer han att hata mig. Jag ringde, och fick veta, att jag har klamydia...gråter bara just nu. På måndag fick tid, att få medicin, och nu måste skriva upp alla, som har haft sex med. Då måste alla de testa också nu. Vem det kan vara, som har smittat mig, jag har ingen aning. Jag tänker inte att säga nu alla, det är bättre, att ingen som får veta om det. Jag vet inte, om A kommer ringa mig eller inte, kanske det är bättre, att han ska inte ringa, jag kan inte ringa , och säga hur det är. Det har varit nu läxa för mig, att nu är det slut att ha sex med nån kille, utan att veta. Känner mig som hora nu, vill inte se i ögonen nån mer kille. Vill bara vara ensamma. Snart kommer nu J hem, vill inte se i hennes ögonen. Men att fick veta det, är det tack för A bara, han ville att ska testa ju, och att vi hade ingen sex, det var det bästa som inte hände med oss nu. Men nu , jag vill vänta, att han kommer att fråga mig, hur det gick. Men kommer han att fråga nu, det vet jag inte. Han bryr om mig eller inte, jag har ingen aning. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0