25.oktober

A ringde igår, men hann inte svara. Men sen fick chatta en liten stund på FB , och det känns lite bättre. Han bryr om mig, även nu när han vet att jag är inte frisk. Men vill helst prata med honom just nu, vill bara höra hans röst. Kanske ska försköka ringa lite senare. , men måste vara beredd att hans mobilen är avstängd, eller då han svarar inte. Idag är det fredag, och ska jobba nu , måste väcka J snart. Igår jag exploderade igen, jag vet inte hur kan klara allt detta nu, det är så himla jobbigt just nu. Jag blir så snabbt irriterad på henne. Men idag hon ska till pappa, och hämtar henne på måndag nu. Då kan vara lite utan henne igen, men det kommer vara bara jag, ensamma nu. Har börjat tänka mer om alla killarna, och varför jag har gjort som jag gjorde, men just nu vill inte träffa nån, om det skulle komma nån utan att man måste leta efter , då vill vara helt säkert, att han ska vara frisk. Jag vill ju hitta nån, jag är trött att vara ensamma nu, vill inte börja dejta vemsomhelst. Nu måste börja nytt liv. Måste flytta, måste tjäna mer pengar. Det kommer bli tyfft,, för att måste börja sälja grejerna nu hemma, att klara mig. Fick igår csn krav för 1700kr, som måste betala nästa månad, men hur. Jag ska betala direkt ,när får lön. Och sen kommer snart inkasso...vill inte tänka på det. Hoppas just nu idag, att får prata med A, jag behöver att prata med honom lite. Han kan lyssna mig...han förstår mig Nu är det kvällen, och mår lite bättre. Har varit ganska tufft dag. Jobbade idag, sen kom hem, och fick brev från a-kassa. , och jag får ingen a-kassa, för att jag är tjänstledig från jobb, när började studera. Jag bara fattar inte, vad de menar med det. Jag kommer att bli helt galen, om jag får ingen a-kassa nu, då är det där ute, vart man kommer att hitta mig. Allt måste hända med mig nu, varför jag. Jag mår redan så dåligt. nu hoppas att få lite hjälp från socialen, men kanske kommer de också säga "nej" till bidraget. Då är det slut med mig, ingen ide att leva. Då är jag hemlös.... Idag ringde A nu, på kvällen, fick prata med honom lite, mår lite bättre nu. Och idag chatta med D på FB. Berättade , vad har hänt. Han kommer att testa nästa vecka nu. Men nu kan inte hitta Pablo, han finns inte kvar på badoo...På måndag ska gå dit, att börja behandlingen. Det är inte så farligt nu. Men just nu vill inte träffa ingen mer kille, bara sådär. Hade en vän på badoo, han har sin flickvän i Italien. , så han är uppdagen, men han letar efter nya vänner, och han vill träffa mig. Och nu idag kom han tillbaka, och kontakta på en gång mig, och nu har vi bytt nr, och har börjat chatta på Viber. För att berättade att vill inte vara på badoo. Han låter snäll o trevlig kille, att ha en till vän, det är bra att ha killkompisar med. Måste börja att fixa maten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0