26.oktober

Snart ska till jobbet. Vill inte gå inte alls, efter det brev som fick. Att man får ingen a-kassa. Har ingen lust att jobba eller söka nytt jobb. Börjar må varje gång värre och värre nu, känner att måste lämna J till M. Men det kommer jag inte klara. Måste flytta ut nu, kan inte bo kvar här mer. Vet inte när ska få visning, bovärd har inte ringt. Jag behöver mindre bostad nu. Det går inte, jag kommer inte att betala nu hyra, för att har inte pengar, och måste börja fundera att sälja hemma allt, vad kan. Jag ville bara bättre liv för J, när började plugga, och nu mår jag så illa. Jag pratar inte mer med min familj. Inga vänner att prata. Men igår jag berätta till A, att ansökte a-kassa, och fick avslag, han säger, oroa inte det blir bra säkert. Jag kommer bli sjuk igen. Kommer inte klara mer att leva här....ingen ide om socialen kommer ta J. Nu måste bara få en tid till socialen, väntar att de ska skicka nåt brev eller nåt. Varför det måste hända med mig??? Men måste vara starkt, lever nu bara för J, vill inte att hon är ledsen. Vill se henne glad. Hon vet att jag har det svårt, hon måste förstå att kan inte köpa allt, vad hon vill. Vill inte se henne lida heller. Vill vara glad, vill vara lycklig. Imorgon ska träffa en ny vän , kanske. Denna italienska kille, igår chatta så länge . Han började undra, om har några planer, och nu igår vi bestämmde att ses. Men det kommer bli bara vänskap. han är uppdagen, hennes flickvän bor kvar i Italien. Jag är trött, vill inte göra ingenting. Det är så himla tråkigt. Började på HP prata med en kille, han såg ut ganska bra ut, men nu han svarar ingenting mer...och dumma jag började lite hoppas igen, att kanske kan träffa honom. Men han bor i Örebro. Men tror att han är efter bara sex, för att jag skrev honom, att jag letar efter ingen för bara att ha sex med. Och efter det han svarar inte, han läste mina meddelande, men ingen mer svar. Men istället kanske ska träffa denna italienska killen nu, vet inte . Måste chatta med honom nu ikväll. Han ska jobba imorgon, slutar vid kl 15. Sen han ska till stan. Och nu skrev han, han slutade senare, Och om vi ska ses imorgon, då vet inte när , för att han ska till konsert sen. Nu han chatta med mig, han är på väg hem. Känner mig så nere just nu. Fick nästa månad schema på teatren, och där är det bara helgen. Så kommer säkert att jobba på hotell extra nu. De ringer när de vill. Men hoppas att imorgon kan träffa honom ju. Men det är bara vänskap. Men jag tycker det är bra, att ha vänner , inte bara leta efter nån seriös. Vill inte träffa just nu ingen seriös. Såklart vill jag ju ha nån, att mysa med, men jag orkar inte mer dejta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0