27.oktober

Idag kommer jag jobba ensamma, och ska börja klockan 8 tiden. Och sen ska komma hem, och sen ska gå tillbaka till stan, för att ska träffa en ny vän, hoppas jag. Igår chatta länge som vanligt. Han känns trevligt kille, prata lite om mig, att har inte hittat denna rätta, han säger att jag skulle inte stressa, att du kommer hitta rätta. Det var skönt att läsa, när man skriver så till mig. Det säger ju vän.... La upp lite kläderna på Tradera , hoppas få in lite matpengar, för att nu kommer ha kvar ca 500 kr, tills lön kommer. Men hoppas att mamma ska skicka tidigare nu, att kan ladda sl kort. Och nu är det sista ,som, behöver, att jag har rätt till Socialen, att få nån samtal, eller ett brev nu. Det behöver jag mest nu. Men måste kolla hem mer att sälja, att få leva. Tänkt länge att sälja sängen ju. Vill inte sälja tv eller Xbox nu, eller data. Har M-d spel, tänkte sälja de nu, får kanske några hundralapp. Och nu måste sälja ju vinterdäck. Det pengar måste spara. Nu nästa lön, som får, ska betala csn återkrav, vill inte ha kvar det. Och om det händer , att kan börja plugga igen, kanske måste betala tillbaka lån, har ingen aning. Om det är så,, då kan inte ju börja plugga. Vet inte, får ju första svar om ca en månad. Måste vänta så länge, och jobba nu så mycket bara kan. Nu ska till jobbet. Hemma, sitter vid data, och vill riktigt igen gråta . Träffade denna italienska killen, och han var trevligt. Vet inte om han vill ha mig, som vän eller inte. Jag kan ha kontakt kvar med honom, men vill han. Vet inte, tänkte imorgon skicka kanske en liten meddelande. Vi ska få se, om han kommer att svara nåt. Och sen , ja kom hem. Och jag pratade med N .Jag berättade, att har...att han måste testa också nu. Han ska göra det. Han frågade igen, om jag har haft sex med nån annan efter honom, och jag sa "nej".. Men nu , om han kommer testa och det kommer ut, att hans test är pos, då kommer det ut att jag har varit med nån annan efter honom, då är det kört. Då kommer han inte att mer lita på mig. Jag vill ha honom tillbaka, nu vill jag ha bara honom. Jag kan inte komma över honom, det gör så ont i hjärtat nu. Ingen mer badoo. Jag vill inte, jag kan inte lita på nån mer. jag klarar inte mer, vill vara just nu ensamma, men det är så jobbigt. Jag har ju några vänner nu, men det räcker inte nu. Och då har jag kvar bara T, Uppsala killen, kanske kommer vi träffas nu, i helgen, men jag kommer ju jobba nu. Vill inte tänka på det. Vill ju träffa honom. Men tänkte nu själv, att kanske vi kan ses nån gång under dagen först, ta en lunch eller nåt, och sen vi ser om vi kommer bli bara vänner eller nåt mer. Han planerade redan att komma till Stockholm, och gå en klub här. Men jag börjar bli osäkert lite efter denna händelse. Jag vill ju träffa honom, men vill inte ju så , att nån av oss , kommer sova över...jag vill inte att han skulle hit, jag kan tänka på det, när vi har träffas först. Kanske ska prata med honom, hur ska vi göra. Eller bara träffa nån kväll, och sen man går bara hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0