28.oktober

Måndag har kommit. Tiden går så snabbt. Har ingen aning, när ska jobba. Vet att helgen ska jobba på teatern nu. Och inte ensamma. Snart ska till läkare. Skrev upp igår mina namn. Och nu är det två namn, som jag kommer inte ta kontakt med. Men igår jag pratade med N, nu han vet, och han sa " tack" för det att jag berättade. Tänker på honom igen , som vanligt nu. Men nu är det mitt liv, som jag bara måste fixa, att komma på fötterna nu. För att nu måste räkna varje öre, att klara. Vill inte tänka på det alls. Efter läkare, ska gå handla i Flemingsberg- det är just nu billigaste att handla... Nu ska gå. Äntligen hemma, fick min medicin, och jag betalade ingenting såklart. Efter det handlade. Tänkte hålla nu, att kommer inte handla mer, eller bara på helg ska handla, vad behöver. Måste ju räkna varje krona nu. Sitter hemma, och har inget att göra. Började att chatt med en kille ju på HP, han svarar ju, men igår han svarade inte, då tänkte ok, han är inte intresserad av mig, men imorse han svarade. Så nu måste ta det lite lugnare, han svarar när han har tid. Han kan inte kanske svara på en gång. Och nu såg att han hade läst min sista meddelande precis, så nu väntar inte att han ska svara på en gång. Ta det sakta. Kan ju ha kvar nån kontakt med honom, men börjar bli mer intresserad av honom. Skulle vilja chatta på FB, men vet inte, om vågar fråga själv. Det går inte att radera konto på badoo, fattar inte varför. Vill inte vara där, och såg att Gino är tillbaka, men hittar inte honom. Han försvann på FB helt plötsligt, och nu såg, att han har blockerat mig, för att loggade in med annan konto, och det gick att hitta honom. Men han har ny konto. Skulle vilja ju kontakta honom, ha honom som vän. Jag mår lite dåligt, för att han skickade ju såna presenter till mig, och jag tänkte ju att skicka tillbaka allt. Men nu vill hitta honom igen, men det vill inte han . Nu har börjat chatta med denna kille på HP. Och han lämnade ut kik, så nu chattar där med honom. Men just nu han svarar inget. Vill inte pressa honom heller. Han såg ut helt ok, hittade honom på FB. Men vet inte ju, om det blir nåt med honom, men vem vet. Kanske det blir nåt. Man kan ju se, hur intresserad man bliv av varandra nu. ... Jag hittade inte Gino, men nu hade han hittat mig....jag vet inte hur, han frågade, var är mina bilderna, nu skrev till honom. Jag vill bara gråta nu, för att har börjat tänka på honom, varför han försvann så plötsligt nu. Och nu hittar vi varandra, det måste betyda nåt. Bara att få prata med honom. Varför tänker på honom, varför ville hitta honom igen. Det måste vara nåt, som hände med honom. Och nu är han tillbaka.... Nu ska hämta J. Är hemma, och chatta lite mer G nu, frågade om vi kan prata sen, han sa, ok att han ska skicka meddelande , när han är hemma. Jag saknat honom så mycket, och vill veta vad hände med honom. Alla känslorna kommer bara tillbaka nu, kan inte utan att börjar tänka på honom igen. Jag hittade honom igen, nu vill inte släppa honom så lätt. Vi ska få se, hur det kommer vara nu, om han har kvar intresse att ses. Han tänkte ju komma hit på vintern....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0