29.oktober

Tisdag, är hemma idag, ingen jobb. Tar det lugnt, men känner mig ganska trött, kanske ska vila lite. Igår kvällen chatta med Gino länge , länge. Och han börjar planera, att åka hit, att träffa mig. Han frågade, när är det bästa tiden att komma hit, när är det snö. Jag har ingen aning, hur kommer det vara, när han kommer. Han kommer ju vara på hotell, ingen bra ide, att han kan stanna hos mig, men vi kommer att vara ganska mycket tid tillsammans då. Jag vill ju träffa honom på riktigt, det började igår , alla mina känslorna bara kom tillbaka. Och ser att han är intresserad av mig. Annars han skull inte börjat prata , planera om det, att komma hit. Vi vet inte hur kommer det bli, när vi träffar varandra. Det kan bli ju såt seriöst, eller då kommer en av oss bli besviken. Man vet inte det. Men jag gråt igår av lycka, att vi hittade varandra igen. Jag var ju nära att kunde radera mitt konto, men sen hittade jag honom. Jag berättade honom, att ville radera mitt konto. Hoppas idag kommer nån svar av socialen, att jag får nån tid nu, att ha rätt till bidraget. Lägenhet som fick visning, har igen förlångt. Vet inte när kan se lägenhet. Vill ju flytta så snabbt bara kan. Chatta igen med G, han börjar bli lite osäker. Berättade att har kollat hotell, och nu säger att vi ska dela hotellkostnader. Jag kan inte lita på honom helt, inte än. jag skrev att jag vill träffa på riktigt honom, nu frågade om det vill han, men han har inte läst. Vet inte om han svarar nåt. Jag började bli kär i honom nu mer. Vill ju ha mer kontakt med honom, vill prata på riktigt med honom, men vet inte om han vågar. Samtidigt kan inte lita på honom så lätt heller, för att han blockade mig på FB, vill inte fråga varför han gjort så. G vill träffa mig med, har chattat lite nu, men nu var jag borta lite, och vi skulle chatta lite senare, men han är inte online. Tror att han slutat jobba, och är på väg hem. Det känns bra, att chatta med honom, börjar bli småkär i honom ¨på riktigt, men vill inte ju börja hoppas för mycket på honom heller. Men vet att han vill träffa mig med, och han vill komma hit att träffa mig. Jag hoppas att vi kan träffas. Vill inte träffa nån annan just nu. Mår bättre nu, när är ensamma, vill inte bli besviken hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0