30.oktober

Tisdag idag. Vet inte vad ska hitta på. Nej, idag ska lämna boken tillbaka. Måste göra det . Igår chatta länge med G, det finns nånting mellan oss. Men vill ju vara det säkra sidan, vill prata med honom på riktigt, vill höra hans röst. Men vill inte själv fråga ju, hans nr. Han låter så snäll o trevligt, vill träffa honom på riktigt. Bara honom. Men vill ju veta hur allvar är han med mig. Om han tänker nu på riktigt, att komma hit, att träffa mig. Vet inte, vill inte bli mer besviken... Kollade lite runt i skolans sida, och fick 4 poäng min första kurs, så det kan inte vara kört nu, när kommer plugga igen. Att inte behöva betala tillbaka denna första lånet, och jag har antagning.se meritvärde 16, 69 . Det är bättre än hösten, nu hoppas bara att komma in. Om jag kommer inte in, då kommer göra högskoleprov på våren, innan dess ska plugga hårdare. Nu vill jag börja plugga, nu är det dags, det är sista chans för mig. Ska åka till skolan idag, lämnar tillbaka boken. Kan inte sitta hemma hela dagen, måste ut lite. Vill jobba, men ingen jobb. Behöver tjäna pengar. Sälja mer kläderna, har på tradera lite, och kan sälja nu J-s vinteröverall, hoppas får mer bud nu bara. Och räkna bara pengar, inte köpa ingenting, om jag ser, att klarar utan. Det gäller även maten. Och jag klarar det. Innan köper tänker, om kan vara utan. Jag vet att jag klarar det. Det går att klara sig. Men väntar ju social svar, om jag får nån ersättning. För att behöver betala hyra, och denna pengar har jag inte... Skrev till G nu, men han är offline nu. Ska chatta senare med honom, kanske. Vi ska få se. Måste gå duscha nu, sen börja äta lite innan åker iväg. Kvällen, gör ingenting. Är helt slut. Så mycket bråk med J just nu. Men måste vara stark nu. Kanske helgen hon kan sova över hos en vän, att kan jobba . Vet inte än, men ska ringa o prata med A om det. Hon frågade om vi kan fira halloween helgen. Det händer mycket just nu med mig. Vill bara bli frisk, vill bara hitta en kille nu, vill inte träffa olika killar mer. Vill lära känna bara en kille. Vet inte hur det går med G, han känns lite extra för mig just nu. Kanske det börjar att växa nåt, jag har ingen aning, men varför han skickade de dyra presenterna till mig annars. Och nu vill bära bara hans halsband, vill inte ta av det. Att få känna honom nära mig....Det känns lite att han känner också nånting med mig, inte bara vänskap. Om vi bara kan ses på riktigt. Vill se honom på riktigt, kanske kan fråga honom, om vi kan ses i skype. och se vad händer då. Och nu när vi började prata om det, att han ska åka hit. Men jag kan inte börja hopas för mycket . Jag bara vill inte bli besviken. Det var så nära , att tappa honom, men hittade honom igen, det var så nära, och vi hade tur att hittade tillbaka, och att han ville kontakta mig. Han sa, att han hittade inte mig. Det att vi hittade varandra, måst betyda nåt. Tänker på honom nu mer o mer. Men det blir jobbigt , att bo så långt ifrån varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0