31.oktober

Jag jobbade idag, klockan 9 ringde de, fick jobba på teatern. Skönt fick 5 timmar nu extra. Känns bra, och fick brev av socialen. Nästa onsdag har jag fått tid. Då känns det att , jag har en liten chans att få bidraget, men måste ju klara mig själv, de kommer inte betala hela hyran. Det går ganska bra med G, varje dag vi chattar, på kvällarna mest. Igår han hade sina söner där. Det känns nånting på gång, men är ju rädd, att han försvinner igen utan att säga nåt. Jag har kontakt bara på badoo. Vill inte vara där mer, det kommer hela tiden ju andra. Om vi kommer att fortsätta att chatta, det är ok. Men vill att vi båda ska vara mer säkrare mot varandra. Det är så lätt att prata med honom, men det räcker inte. Vi bor ju så långt , det är jobbigt just nu. Om bara han kan komma hit redan nu...men vill inte ju pressa honom nu. Han kan inte komma , han har sitt jobb, sin föredrag . Han måste planera. Han har inte fått ingen semester, han bara jobbar. Annars kommer jag åka dit själv. Kan ju åka till London, närsomhelst. Men måste ta J med nu. Om det känns nånting mer, då kan jag börja tänka på det, att åka dit. Men inte nu. Nu börjar bli lite besviken på G. För att har frågat om det, att han försvinn från skype, fb, han svarade att han glömde sin lösenord till skype. Att han finns här på badoo, sa, att rädd, att han kommer försvinna här, men han sa, nej. Varför han vill inte ha kontakt på FB, eller skype. Det måste vara nåt, som hände med honom sist nu, som han vill inte berätta. Och jag vill inte pressa honom. När han känner sig redo, då berättar han själv. och vill inte fråga honom heller, om han har tänkt , när han vill komma hit. Tar det lite lugnare nu. Jag vill inte tänka på honom så mycket just nu, men jag gör det. Vill inte erkänna honom heller, vad jag känner. Då kommer han tänka, att jag är kär i honom, och det är jag ju. Jag kan inte lita på honom så lätt just nu. Vi ska få se, hur det går med honom om en vecka. Nu har vi chattat nästan hel vecka. Varje kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0