3.oktober

Inatten sov lite bättre, för att fick meddelande av A, och imorse han ringde , det känns bra att prata med honom, och höra att allt är bra med honom. Nu måste börja med min arbete för skolan. Har alla papper, alla de böckerna, bara att läsa igenom, och börja skriva om de nu. Måste komma igång nu. Måste klara att skriva nu, det blir jobbigt, men måste göra det. Stängde av mobilen också, ingen mer badoo heller. .... Nu är klockan 22 snart på kvällen, och jag har kommit ingenstans. Har skrivit bara två meningar, och det är allt. Jag bara kan inte börja , jag klarar inte. Vill ge upp allt, jag gråt idag, känner mig så dumt, jag vet inte vad ska göra. Hur ska klara det. Men nu försöker att läsa texterna , sen försöker skriva lite med egna ord, men det är inte alls vetenskapligt . Skriver som vanligt språk, måste använda andra ord, men hur. Det är så jobbigt. Idag chatta med M, och han ville träffa mig, han var på väg till mig, tills han skulle tagit pendel, och sen han fick "kalla fötter" , för att han började må illa....han sa, att hans son var sjuk, att nu har han smittat honom. Men jag tror inte honom. Såklart sa jag ingenting om det. Men när vi började chatta , då sa till honom, att han är min vän, och han svarade att han är glad, att säger så. Han vill ha bara sex, jag vet. Men det kan hända , att det kommer att växa nånting mer efter det. Då tycker det är inget fel att ha sex med varandra. Nu ska fortsätta att skriva ner nånting. Men jag känner just nu, att jag ska ge upp allt. Vet inte om klarar med allt det att pendla alla de år, det är dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0