6.oktober

Söndag, klockan är halv sju på morgonen. J är vaken, ska lämna snart till hennes pappa. Och sen ska jobba. Igår fick veta , att det finns jobb på helgen, och 2 lördagar kan jobba ensamma. Det känns bra, att få lite extra pengar in. Jag behöver pengar, att klara mig. Har fortfarande problem med pengar, måste låna mer pengar nu, men hur. Igår jag tog och började min skrivuppgiften, det gick ju att skriva , men såklart inte så bra. Svarade på bara 2 frågor, och skicka till A. Han ska kolla idag, och rätta till. Han är så snäll, att han vill hjälpa mig. Han sa, att när vi träffar, då han ska berätta hur ska skriva. Och bokade tid också , i skrivverkstaden nu. Att få där hjälp att komma igång med min skrivande, och tänkande. Jag måste nu skriva ut mitt jobb här. Jag vet att blir underkänd, men man måste väl lämna in nånting. Och det känns konstigt, att lärare svarade ingenting nu mig, som att hon ska inte godkänns mig i kursen. Jag har ingen aning, hur ska det gå till. Kanske måste göra nånting extra uppgift nu. Igår chatta med en vän , som bor i Uppsala. Idag skulle åkt till honom, men han tyckte att det blir för lite tid, om åker tidigt på måndag. Nu kanske på lördag han ska till Stockholm, då kan träffas, om han jobbar inte. Jag vet inte när kan träffa A ju, då kan väl träffa andra. A vill ju träffa mig, men han har inte tid. Men han har sagt, att han ska försöka ta nån dag ledigt lite, att få träffa mig då. Jag mår så dåligt igen. Imorse blev så arg på J, att båda skrek på varandra. Jag känner att jag klarar inte ta hand om henne, hon är så jobbigt ibland. Hon lyssnar inte mig. Men pratade med henne lite, hon mår bra. Men hon vet att mamma mår inte bra, att mamma är sjuk, Och nu när kom hem, hade A rättat min text, jag vet inte varför han gör så här, varför han vill hjälpa mig. Jag hade en sista fråga kvar nu, som skrev lite, och skickade honom, vet inte om det går att rätta detta texten. Jag vet inte vad ska göra med honom, jag vill träffa honom, men när. Redan en månad har vi haft kontakt, utan att ses. Varför? Och varför han hjälper mig, jag fattar inte, och nu mår jätte dåligt, att han gör det. Nu måste försöka att skriva om texten, och skriva ut. Och jag kan inte skicka nu till lärare detta. Nånting är fel med e-post adress. Ska kolla upp det imorgon. Men nästa vecka kanske ska träffa Uppsala killen, hoppas, att han är nånting för mig. Vem vet, vi har inte träffats. Nästa lördag ska jobba bara. Ska försöka nu börja skriva , eller kopiera. Nej, måste skriva om hans texten. Vet inte om hör av honom mer ikväll eller inte. Hoppas det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0