7.oktober

Tiden går så snabbt. Just nu önskar jag att kan träffa nån, vill inte vara ensamma. Trött att dejta, men hittar inget. Året är snart slut, och har inte hittat ingen. Jag har ju några, som har inte träffat, men det är inte säkert, att det blir nåt ju. Nästa kurs började idag, jag skickade in min arbete, men jag vet att kommer bli underkänd, måste göra om det nu. Men på onsdag ska gå till studieverksstad, att få börja nånstans. Att komma igång. J har börjat bli så jobbigt, hon lyssnar inte mig, hon bråkar hela tiden med mig, vill att hon ska vara snäll mot mig, men det kan hon inte göra. Snart ska ge upp, men måste vara en förebild för henne. Måste sätta på mer gränsen. Idag när kom hem, sa att du tittar ingen tv idag, och hon lyssnade det. Igår sov sent, och känner mig trött. Pratade idag med A lite, han har jobbat mycket i helgen också nu. Jag vet inte när kommer vi ses, eller han bara vill inte, jag vet inte. Han vill ju träffa mig, men han vill vara med mig länge, inte bara träffa. Han är trevlig, så snäll mot mig, han tycker om mig, jag tycker om honom, men det ä problem, att han är fortfarande gift, och han söker ingen seriöst just nu. Vill hitta vän bara. Sen kanske senare växer nånting vidare, men vi har redan nu båda två känslorna, vi säger till varandra "puss kram", vänner säger inte så. Jag börjar bli småkär i honom, och det vill inte jag, han vill inte att jag ska bli kär i honom, men varför vi kan inte ses, och känna efter, vilka känslorna vi har med varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0