9.oktober

Jag mår så dåligt. Idag var i skolan, var i studieverkstaden, fick lite hjälp, ska låna en bok att läsa nu. Sen åkte hem, och började chatta med M. Jag har gjort nånting, som skulle inte gjort. Han kom hit, vi hade ...I början sa att , nej det går inte, och sen han skulle gå, men kunde inte släppa honom. Efter det känns allt fel, men vi båda ville ju det. Men vi kommer inte ses mer, att ha sex nu, för att han tyckte att det är fel. Så vi kan vara bara vänner. Och nu mår jag så himla dåligt. Att vet inte vad ska göra. Måste plugga, läsa mer, men orkar-vill inte. Jag börjar bli igen, att kommer att lämna nu. Men måste pressa mig själv nu, att klara det. Jag har A, han puttar mig, men vill ha mer av honom. Idag fick äntligen att prata med honom, han sa, att kanske nästa vecka på onsdag vi kan ses. Han ska komma till mig så klart. Ingen annan stans att vara. Jag vill träffa honom så mycket, vi båda har nånting, att vi är attraherad av varandra. Ok, nu måste läsa igen, har inte gjort ingenting idag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0