10.september

Kom hem precis. Vill inte gå tillbaka. Jag känner mig jätte nere just nu. En kille terroriserar mig , idag prata med honom, sa , att vill inte träffa honom, han är helt sjuk. Jag är jätte arg på mig, han kan inte ge upp, han skrev nu tidigare sakerna, som är helt galna, nej nej, jag ska inte träffa honom. Han bara kan inte radera mitt nr. Jag skrev att lämna mig ifred, radera mitt nr. Han skriver, men vill inte läsa ingenting. Och sen tänkte, att ska inte gå till puben senare, att kanske ska till N, skrev till honom, men han svarade, att inte idag. Så skrev att kanske helgen. Jag saknar honom så mycket, nu ska gå till honom själv, han kan inte komma till mig , då går jag till honom. Jag kommer aldrig över honom, vill vara bara med honom just nu. Jag vet inte hur kan gå vidare utan honom, jag har alla känslorna kvar. Vill bara honom.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0