12.september

Jag är just i himlen. För att fick mejl igår, att kom in till sjuksköterska utbildning, men skolan ligger i Eskilstuna, då kommer det blir pendling mycket. Nu idag ska åka till skolan, att registrera mig, och börja plugga nu, kolla schema, och allt. Jag är så lycklig, men inte bara jag, andra grattar mig med, det finns vänner, som är glada för min del. Och det känns ok för mig. Laddar mobilen, sen ska köra. Hoppas att klarar det bra nu, har karta, har i mobilen karta. Kommer fram säkert. Min första resa lång resa kan jag säga. Men måste vara hemma för klockan 18, då har tvättstuga , men ska inte stanna så länge nu. Bara att komma igång, med allt, nu har det gått ca 2 veckor, när denna utbildning började nu. Tänker inte för mycket mer för killaran, men planerar att träffa bara N nu, när är utan J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0