13.september

Fredag idag, mår ok. Sålde min boken, och fick sälja för 300 krona. Denna tjejen ville köpa det med denna pris. Såklart sa jag inte "nej". Det kommer att bli dyrt nu, när börjar plugga där. Extra resa, köpa lunch varje skoldag. Inte billigt liv. Kanske kommer att träffa denna tjej nu i helgen. Hon smsa, att hon ska jobba, men hoppas att kan ses innan måndag. Måste köpa tågbiljetterna också nu, men vet inte vilken tåg ska ta. Och ska gå till stan, ska träffa en kille. Han började chatta för en vecka sen, men det blev bara "hej", och nu var han online, och vi chatta där, och nu på skype, och nu han ringde mig. Ska träffa honom vid kl. 19. Han ser ut ganska ok, men han är bara 31 år, men vem vet , kanske det blir nåt. Han sa, att han söker en rätt tjej, men vet inte ju hur seriös han är. Vi ska få se , hur det går nu. Ska hitta nåt att äta, innan går, sen måste fixa mig lite fint för dejten. Hemma länge sen. Dejten gick inte så bra, som trodde. Han var en kort kille, och började kolla min kroppen direkt. Inget för mig. Nej, tack. Och kom till badoo, och chatta lite med M, men han svara inte så mycket. Måste lämna killarna ifred nu, och måste tänka på mina studierna nu. Nu kollade med mina resorna här, ansökte lån i csn, och det blir jätte dyr, att resa. Och , om de kommer inte att betala för det. Lite har börjat att fundera, att kanske bättre att flytta dit. Vet inte än hur kommer det funka. Vad tänker M att göra. Så mycket att tänka på. Nu har jag kommit in till min utbildning, och ja vill bli bättre för J, at hon får mer av mig, att leva mer för henne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0