14.september

Jag saknar N så mycket nu, men varför. Igår skickade meddelande , om vi kan ses idag, han svarade, att han kan inte. Men idag frågade, om vi kan ses imorgon, han svarade att han har inte tid, sorry. Sen skrev, att höra av dig, om du vill se, han skrev bara "ok". Och sen skrev att jag kommer kanske snart att flytta från Stck,men han svarade inget mer. Jag vill vara med honom , jag saknar bara honom nu. Men kan inte träffa honom. Nu har jag en ny vän, som har varit ganska mycket kontakt med. Men han söker vara vänner, inget mer. Han är gift, men på väg att skilja sig. Han har en svårt situationen, han kommer inte överens med sin fru. Men efter igår, känns att han är lite mer intresserad av än bara vän. Han är snäll och trevlig kille-man. Han är ett år äldre än jag. Har bara chattat, och han ringer mig, med dold nr såklart. Idag har läst mycket. Ett bok är läst nästan, lite kvar. Imorgon ska försöka läsa andra texter, måste hitta på nätet de. Föröker få kontakt med en tjej, som ska börja också på måndag. Skulle träffas under helg, men hon jobbar, då hon har inte tid. Nu ringde, men hon svarar inte. Att träffa henne kanske på tåg, om hon ska ta tåg. Vill fråga henne. Det kommer bli jobbigt, nu med allt det pendling, och det blir dyrt. Och nu börjat fundera lite , att kanske ska flytta dit. Vet inte, men jag gillat inte så mycket ju här i Stkh. Vi ska få se, hur det funkar. Hur ska göra med J ,. om ska flytta. Vill inte ju för henne, men det känns bättre ju, att börja nytt liv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0