15.september

Imorgon börjar ny vecka, med nytt liv. Med ny utbildningen. Jag hoppas , att det går bra, det är utbildningen , som jag är intresserad av. Har läst idag ganska mycket nu. Har 3 texter kvar, och sen boken. Ska åka med denna nya tjejen med samma tåg. Idag hon svarade. Jag vet inte vad händer . Igår chatta med min vän( som är gift) , vi ska vara bara vänner, men han började visa intresse, att han vill inte bara vänskap. Nu idag har pratat om det, att det gick för mycket. Men vi är båda intresserad av varandra nu, jag vet inte hur det går nu. Om vi ska träffas, det kan ju hända nåt direkt, med känslorna. Det kan vara lätt för honom, för att han sitter i en svårt situationen just nu. Jag vet inte, jag vill ju honom, inte bara som vän. Kommer mer killar nu, när börjar studera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0