16.september

Idag var första dagen i skolan, och det gick sådär. Träffade denna nya tjejen på tåget, hon var så ung, men känns att hon kommer nu att undvika mig. Hon sa, att hon ska smsa mig, vad ska göra imorgon , om vi ska ta tåg eller bilen. Men hon har inte svarat. Och jag tänker inte pressa henne själv med. Andra var ok i gruppen. Imorgon kommer nu träffa mer. Men ska lite senare tåg imorgon, inte så tidigt, eller tar bilen, vet inte än. Det kommer bli dyrt, att börja pendla, och idag fick veta, att kommer vara också i Västerås föreläsningar. Redan nästa vecka ska vara där. Och ja har hittat en ny vän . Denna kille-mannen, som är i skilmässa med sin fru. Vi prata så öppet nu, och känns att han är intresserad av mig mer ä'n bara vän. Jag vet inte , men känns lite så. Han säger till mig "hjärtat" , vad det kan betyda. Nu är jag trött, och ska gå lägga mig. Måste sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0