17.september

Det är tisdag och det är kvällen, och det regnar ute, men J är vaken, hon är i sängen, hon kommer snart att somna. Ibland känner jag, att jag är ingen bra mamma, jag har börjat bli så stressad för henne, jag skriker på henne, för att jag orkar inte med henne. Jag har andra sakerna, som jag måste ta först, men hon måste vara viktig för mig med. Det händer för mycket just nu med mig, som jag bara måste göra. Och nu jag gråter. Jag vet inte, varför det måste hända med mig hela tiden. Jag är ensamma, jag har ingen kille at ha, jag träffar ju, men det går inte. Känns att jag är ingenting snart värd. Men har ju några killkompisar istället. Men nu har det börjat med en kille mer kontakt. Han ser bra ut, han är ett år äldre än jag. Allt skulle vara bra. ,men . Han är fortfarande gift. Nu har han börjat mer att visa sin intresse ut. Vi chattar varje dag, börjat att ringa. Han är nyfiken på mig, och han är attraherad av mig, han har sagt. Men han vill att vi ska vara bara vänner. Han har svår situationen , han vill skiljas, men hennes fru vill inte. Men han sa idag, om vi skulle träffas , och det känns bra mellan oss, at vi ska få känslorna, då vill han ha sex med mig. Men han vill inte bara sex. Idag han ringde, innan gick skolan, och nu när var tillbaka. Han ringer hemlig nr, jag fattade att han vill inte att jag ska ringa eller smsa honom. Men idag han sa, att ok, jag kan lämna ut mitt nr. Och han lämnade ut. Nu skickade meddelaande, men han svarat inte, och han har inte varit på FB. Han sa, att han ska jobba över idag. Jag har börjat att få känslorna nu lite för honom. Börjat drömma om honom, tänka mer på honom. Vi har inte träffats, och vet inte när kan vi ses. Han har sagt, att han har svårt att träffa bara på stan. Att det är många som kan känna honom. Så vi vet inte hur vi kan ses. Om bara kan träffa honom. Jag vet inte hur. Det är så lätt att prata med honom, han bryr om mig, frågar hur mår jag, osv. Imorgon ska det vara en pluggdag, ska till biblan, ska läsa där. Kan inte plugga hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0