19.september

Jag har börjat bli trött. Idag var jag helt slut när kom hem, fick huvudvärk, och vila lite innan J kom hem, som var med pappa i kyrkan. Nu är det hänt med mig, jag tror att har blivit kär i honom. Vi kan inte vara utan varandra. Vi pratar varje dag med varandra, igår prata ganska mycket , idag har inte pratat, nu väntar att han ska svara på mitt meddelande. Men han kan inte alltid ju svara mig. Det är jobbigt period nu för mig med honom, vi vet inte när kan vi träffas. Han är ju gift, men ska skilja sig, men vi kan vara bara vänner. Jag vet inte hur det går, om vi ska träffas. Igår han pratade, om han kan komma till mig imorgon. Att vi skulle pratat om det idag. Jag vill inte bli sårad ju samtidigt . Men vad ska man göra då. I skolan det går sådär. Det är ganska svårt, jag känner. Och jag orkar inte med allt. Jag behöver vara lugn och ro,men kan inte när jag har j här. Jag vill inte fråga M, mer hjälp. Han skulle själv komma på det, att jag behöver mer tid att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0