20.september

Det var fredag, ledig från skolan, men var hemma, och läst ganska mycket idag och skrivit upp, vad var viktigaste för mig att veta. Igår kväll, när var i sängen , vi chattade lite, men sen somnade vi. Idag han var uppdagen, men ringde idag, fick prata med honom. Han ville träffa mig redan idag på riktigt, men han hade mycket jobb idag. Det känns nånting med honom , jag vet inte, som han är riktigt intresserad av mig. Vi har kontakt nu varje dag, vi pratar med varandra så lätt. Men nu känns, att vi måste hitta tid , att träffas. Om det är nånting mellan oss på riktigt. Det kan hända, att vi träffar varandra, och det är ingenting mellan oss. Nu på onsdag, när ska vara i Västerås, och J ska vara hos M, då kan säga honom, att vi kan ses en stund kanske. Det är svårt med skolan, läste idag , men förstår inte vad jag läser, måste läsa mera än en gång att förstå, och sen bara skriva ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0