22.september

Jag är ensamma hemma, och jag är helt slut. Det hände igår, det var min otur dag bara. Först fick jag böter i centrum, och senare krockade jag andra bilen vid parkering. Skulle parkera bilen bara mellan 2 bilar, men det gick inte. Andra bilen fick lite repa, men min bilen, dörren blev intryckt, ganska mycket nu. Jag är så ledsen, kunde inte sova så bra, hela tiden tänker. Vad kommer allt att kosta nu för mig. ? Jag har ont med pengar, vart ska ta pengar, om det kostar upp till tiotusen nu. Jag vet inte varför försäkring har inte tagit pengar med autogiro, jag har fixat det redan i juli. Jag är jätte rädd, att de kommer säga, att jag är inte betalat, att har ingen försäkring nu. Och nu om jag vill fixa min bils dörren, vad kommer det kosta. Just nu kan jag leva med det, men det är inte så snygg. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0