23.september

Jag är trött, men måste läsa lite. Har lånat 2 till böcker, imorgon ska köpa en boken. Och sen behöver en till boken. Och nu är nästa kurs om 2 veckor, och där är det helt klok, hur många böcker jag behöver. ...det blir dyrt. Jag bara hoppas att jag klarar förstakursen, det är svårt. Men måste kämpa nu mycket. Det är jobbigt, men måste tänka på framtiden, att leva bättre , att få bättre betald. Mitt mål är att leva bättre, inte räkna hela tiden pengar. Chattar med min vän, det finns nånting mellan oss, men han har inte tid att ses, han jobbar för mycket., Men idag berätta, att vi kan ses, att jag kommer till nära hans jobb, han kan köra mig till stationen, och det är allt. Då ser ingen oss, men han sa ingenting om det. Sa, att vi kan ju ses en liten stund. Det är svårt, att chatta så länge, vi måste träffas. Om det finns nåt mellan oss, då vet vi alla fall, om inte , då kan vi väl gå vidare. Nu ska läsa lite till, sen ska sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0