27.september

Det är fredag, och ska fixa en uppgift idag. Jag måste göra det. Ska börja läsa böckerna, sen ska sälja två böcker, sen ska till biblan, att läsa en annan bok, men måste köpa denna boken. Ikväll ska skriva upp. För att måste börja skriva också inlämningsuppgift. Nästa vecka ska vara i skolan varje dag nu. Det blir jobbigt, men måste göra det nu. Vad annars ska göra? Och jag tänker på A, igår han ringde inte, ingen FB, tills kl 22, när var i sängen, han skrev att han var uppdagen . Jag tänkte, ok, nu blev han trött om mig, men nej, det gjorde han inte, Och nu i morse han skrev igen. Det känns lättnad. Jag börjar få känslorna med honom, det är sant. Men måste ta det lite lugnare, han söker ingen seriöst förhållande.... måste acceptera honom. Är hemma, och vill gråta ...jag vet inte. Jag läste imorse, jag skrev lite, det går inte att skriva. Hur ska skriva hemma uppgift ensamma. Jag var i biblan, läste igenom, men fattade inte allt, skrev upp lite. Behöver läsa boken några gånger, att fattar om det. Nu vet inte vad ska skriva om det. Måste få denna boken. Söker på blocket, men ingen som g´har kvar boken. Jag blir stressad nu med allt. Nästa vecka är det sista vecka, ska ge allt nu att klara denna kurs. Jag måste klara nu det, vill inte , ka inte ge upp nu. Men orkar inte att pendla, det är svårt, det är jobbigt.Har ansökt här i Stockholm, men om jag kommer in, då måste leva utan pengar, jag får ingenting, måste betala av , om kommer nu avbryta. Jag har sagt upp a-kassa nu. Sparar 400 krona nu. Jag behöver en rik man. Idag när gick till biblan, tänkte att ska gå ut i tunnelbana, att sen ska ringa till A. Och innan det ringde han, hur han kunde läsa mina tankar. Då pratade lite, han hade möte efter möte igen. Nu vet inte om han kommer till FB eller inte. han brukar ju komma, men nu han har son hos honom, då förstår. att han kan inte skriv mig. Jag tänker på honom så mycket, jag vill träffa honom nu, bara att få träffa varandra, att får se om det är nånting på riktigt mellan oss, det känns , att båda vill vara med varandra. Men han kan träffas bara på dagen. Nästa vecka kommer vara i skolan varje dag nu. Men imorgon är jag ledig, skulle jobbat, men E ringde, och sa att vi är lediga imorgon. Och att nästa helg kan jobba också. Måste få in extra pengar, att klara mig. Det är för mycket just nu. Vill gå sova , är trött, men skrev honom, att ska sova sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0