28.september

Det är lördag idag, jag är ensamma, har duschat , ätit frukost, nu är min mål för idag, att kunna skriva klar min uppgift för måndag. Måste göra det idag, för att planerade göra det igår, men klarade inte. Blev stressad för en bok, som läste igår på biblan, men fick inte ut så mycket av det. Och är stressad att hittar inte mina böckerna , dvs att måste köpa alla böckerna, och det kostar just nu för mycket. Jag måste låna IGEN pengar, jag börjar tänka om jag kan fortsätta, jag känner att det är för mycket, men samtidigt tänker ju att de kan vara jobbigt i början. Jag orkar inte pendla, Igår ansökte samma utbildning här i Stockholm, och i Uppsala. Tänk om jag kommer in till Uppsala, då skulle vara i sjunde himlen. Men tror att det är svårt att komma in där. Jag vill ju leva bättre, få bättre lön, men det kostar redan nu sjutton . Nu började fundera, att leta efter mindre bostad, eller byta. Jag har ingen val. Igår chatta lite med A, han kom efter kl 9 hem, ville att skicka några sexiga bilderna, skrev att har inga, men skickade några, när log i sängen(hade en mjukisdjur, men där stod "i love u"). Han såg bilderna, sen skrev att ska lägga mig snart, önskade god natt , puss o kram, och han svarade ingen mer. Han önskar alltid "god natt" , det spelar ingen roll, hur sent det kan vara, men igår han gjorde inte det. Och nu kunde inte sova inte alt , blev besviken. Och nu imorse skrev om han blev besviken på mina bilderna. Nu börjar tänka , att han såg denna mjukisdjur,. och kanske tänker att jag älskar honom. Jag har ingen aning , hur han tänker nu. Om han kommer att svara nåt, eller önska mig , ha en bra dag. Jag är rädd, att nu är det slut , han vill glömma bort mig. Jag vet inte, men jag hoppas ju, att det är inte så. Han har sagt många gångerna, att han söker ingen seriöst nu, men varför han måste vara så här med mig. Han vill inte såra nån, men det gör han nu, om han leker med mig....vill inte tänka på honom hela tiden nu, nu måste börja plugga lite. Plugga lite, men det är svårt att skriva, måste hitta min stil. Har chattat med en ny kille. Tänkte att ska stänga av min badoo, men bara kolla runt, och sen bara tänkte att skriva till en kille, först han svarade inte, men sen han svarade , och nu har chattat med honom på FB. Han ser ganska bra ut., och låter trevlig, och imorgon vi kommer att ses, kanske. Vad kommer att hända med honom, kommer det hända nu nåt med honom, men jag vill inte tänka för mycket, eller hoppas för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0