30.september

Igår träffa en kille via badoo i stan. Vi åt middag, prata, han var helt ok, men det blev ingen mer. Vi bara passar inte ihop. Han sa också direkt, att man måste passa bra ihop, att han det bra. Kände också, att nej, han är inte för mig. Men jag är inte besviken nu på honom. Man behöver ju träffas, att se hur det är. Just nu har ja A, men vi har inte träffats än. Han ville träffas på onsdag, men berätta att jag har grupparbete, då han sa ok. Han vill träffa mig, och det är en bra tecken , att han är intresserad av mig. Han ringde redan i morse. Han känns att han är en bra vän, och det kan hända, att vi kommer ju bli vänner bara. Han har redan hjälpt mig ganska mycket redan. Han kan stödja mig, att jag ska inte ge upp min skola. Och jag behöver ju nån, som kan visa lite vägen. Jag berätta honom också, att jag har bara en drömm-nyårslöfte kvar att avklara. Att har klarat alla, men har en klar( att hitta nån man, att bli kär i nån), jag sa inte om vad det är, men han sa , att han ska hålla tummarna för mig. Han är redan min vän.... men jag har börjat att får känsorna, och förstår honom, att han har samma känslorna. Jag vill träffa honom snart nu. att får se varandra, om det finns nåt mer mellan oss. Måste börja fixa mig , snart ska till skolan, ska ta mat med idag. Och nu måste jag öppna mig, inte mer att vara tyst. Nu är det en vecka kvar, att klara med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0