6.september

Fredag idag, och har inte haft inte tid att skriva här. Nästan all tid går nu bara för studier. Måste ta det som första nu i mitt liv. Det är viktigt just nu för mig. Även idag ska till skolan. Vi har en lilla grupp, som kommer att studera tillsammans nu. Och det börjar kännas lite bättre för mig, att inte vara utanför. Nu måste iväg. Hemma, är trött, handlat, tänkte tvätta bilen ikväll, men J vill inte gå. Imorgon ska göra det då, och tanka också. Jag har mycket att göra nu med studierna, måste läsa , men kan inte innan J ska sova. Måste vara lugn o ro. Nu kommer jag planera min tid , att kommer att vara i skolan länge, tills klockan 5. När är hemma, gör inte så mycket. Alltid hämtar J, men nu ska börja hämta henne vid kl 5 -6 tiden. Det kommer vara nu jobbigt, när måste vänta tills hon kommer att sova. Och sen är jag trött. Skulle behöva , att hon ska vara med M, men vill inte säga till honom. Jag frågar ju honom, om kommer sent. Nu på tisdag det blir också på kvällen. Först är det 10-16. sen kommer det vara 18-23. Bara att plugga iskolan. Jag måste ta nu min engelsk boken. , att läsa, det är för mig jätte jobbiigt, för att förstår inte språket så bra heller. Nu har jag tvättstuga, och J kollar på tv. Kan inte läsa, när det är andra ljud, men samtidigt kan inte vänta tills kl nio -tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0