7. september

Just nu är ensamma, lämnade J till Sara, ska gå dit snart. Nu har läst min boken ca 2 timmar. Jag har 3 kapitler kvar att läsa. Ska ta det senare ikväll, och imorgon. Idag har tvättat bilen, tankat. Nu är det fint igen, men måste dammsuga inne också. Igår kväll, när läste min boken, J hade somnat. Fick viber meddelande, tänkte inte kolla, tänkte, det var kille , som lämnade mitt nr. Ok, sen tänkte ska kolla, och det var N. Chatta lite, sen ringde till honom. Vi prata nästan en timme. Han frågar hela tiden, om jag har träffat nån annan kille, har jag haft sex. Varför han frågar det? Han måste sakna mig, eller känna nåt, att fråga såhär. Han vill träffa mig, men han kan inte komma för att det tar mycket bensin att åka till mig. Jag berätta, att jag saknat honom, drömmer om honom osv. Han vet redan, att jag har kvar alla känslorna. Och imorse vaknade, och nu tänker på honom, vill inte mer träffa nån annan, vill ingen annan mer. Raderade alla mina bilderna på badoo, ingen mer som kan se mig, nu är det slut, har inte tid för killar. Finns några ju, som kan tänka, jag har annan kontakt med de nu. Nästa vecka kanske ska träffa en vän. Han låter trevlig och snäll. Men med honom kan bli bara vänner, inget mer. Nu måste börja klä på mig, måste handla lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0