8.september

Söndag är idag. Ska gå och köpa en bok i stan. Kostar 150 kr, för boken och övningsbok. Inte illa. Sen beställde en bok själv. Måste ha de böckerna. Pengar bara går, måste köpa till J också nu jeans. Ska kolla i stan nu. Och såklart måsta låna lite pengar. Men ska ta bara lite. Jag hatar det att måste låna igen lite. Men vad ska man göra då. Tänker nu på N. Jag kan inte komma över honom. Ingen mer badoo, men få mejl att killar kollar min profilen, men varför. Imorse nu tänkte, att ska skicka meddelande till N. att vill komma till honom nästa helg, en kväll, att han kan skicka kompis till bio. Vi ska få se, vad han kommer att svara på det. Kanske nästa vecka ska träffa en kille, men vi kommer attt bli bara vänner , ingen mer. Jag vill inte börja stressa för mycket. Nu har jag ett mål, och vill nå det. Jag måste vara starkt nu, inte ge upp mina studierna. Jag vill göra det allt bara för J, att inte svara mer, att mamma kan inte köpa det, att mamma har ingen pengar. Jag hatar det, att svara då. Önskar att kan bli bättre med allt, men ibland känner mig bara så nere. Måste läsa mer, inte sitta vid data, chatta med killarna , men kan inte. Samtidigt ju vill träffa nån, vill inte vara ensamma, vill bli kär i nån, det är en jobbigt period, som kommer och går. För att nu är jag igen ruta ett- det är N, jag kommer inte över honom, jag ljuger för honom, att få honom tro att jag har inte haft sex med andra. Det är fel, att jag ljuger, men om jag säger så, då kommer han bli arg på mig. Jag har känslorna med honom, det börjar bli jobbigt igen, att inte få vara med honom. Jag saknar ju honom så mycket, vi har inte träffats nu ca 6 månader. Det skulle varit dags, att gå vidare, jag försöker ju att gå vidare , men det går inte alltid. Nu tänkte , om han är med. Jag tänker att åka till honom nu i helgen, jag vet inte om han vill träffa mig, men känner själv, att han tänker på mig ibland. Annars han skulle glömt bort mig, men han har kvar mitt nr. Han vill inte glömma bort mig, men det är ingen framtid med honom. Jag önskat ju, att det skulle blivit nåt, men det går inte. Han hatar, att tjejerna snackar hela tiden. Han har kommit till mitt liv, när jag behövde nån, han var annorlunda, är det nu med. Kommer aldrig glömma honom, vår första dejten. Det var en special för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0