10.aprill

T läste mitt meddelande igår, men svarade inget just nu. Nu måste bara bita ihop och inte skicka mer meddelande, tills han har svarat nånting....det blir jobbigt för mig såklart. Idag ska jag jobba, fick sms igår, blev glad att kan jobba i alla fall en dag denna vecka. Vet inte än, om ska jobba imorgon också eller inte. Nästa vecka vet inte, om ska jobba eller inte, har anmält bara tre dagar just nu. Och sen är det påsk. Nu väntar tills tisdag kommer, och få min första lön, men vad kommer det bli. Kanske redan på måndag ser, hur mycket kommer att få. Och kanske kommer mamma skicka mer pengar nu om några dagar. Han skickade 150 euro, men har sagt att hon kan skicka ca 300, att hon kan inte skicka på en gång allt. Då har jag en liten hopp, att hon skickar lite till, och kanske kan åka till Tallinn före påsk. Vill åka själv, köpa ju vodka lite också. Men vill ju veta först om kommer träffa honom helgen eller inte. Jag skulle vilja ha mer kontakt med honom, men han jobbar för mycket. Tror nu att idag han är ledig, och hoppas att han skickar tillbaka meddelande. Vet inte, men ibland han svarar efter några dagar. Kanske han vet inte vad ska svara. Men hoppas ju på det, att vi kommer att träffas. Nu vill jag planera med honom, att ses, inte så plötsligt , som sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0