11.aprill

Vill bara nu glömma bort honom. Han börjat att undvika mig, känner jag nu...han läst mina meddelande, men han inte svarat. Igår frågade, hur det går med hans träning, och han svarade inget. Han skulle svarat, men han brukar vara så, att han svarar inte på en gång, det kan ta några dagar innan han svarar. Men just nu , jag vet inte mer, vad ska göra med honom. Frågade om han planerat nånting nästa helg. Det han inte heller svarade. Jag vill träffa honom, vill inte andra, bara honom just nu. Men jag kan inte ju pressa nu honom, han kan visa själv nu sin intresse. Men han gör just nu inget. Lite chattande. Vill bara ta det lugnt med honom, vill inte skriva och fråga mer, men varför han svarar inget nu. Det förstår jag inte inget just nu. Idag han jobbar, varit inte på FB ca 12 timmar, nu vet att snart kommer FB, att han är ute med kompisar. Jag vet , han slutar snart, och sen han ska ut. I morse vaknade tidigt, sprang ca 5 km. Det gick bra, hann springa, men det var jobbigt. Men mår varje gång bättre när springer. Vissa stunden är det svårt, men jag kommer till mål. Att kunna springa 5 km. Bara att fortsätta med programm. Tiden bara går. Idag fick min anställningsbevis, och jag är glad. Nu är det säkert. Men måste tänka ju på framtiden också. Hur kommer det ser ut? Just nu trivs jag ganska bra där. Har hittat nya vänner, och det känns bra. Kommit i gång mer och mer. Mitt liv har förändrats just nu mycket. Inga mer dejter för mig, inte på nätet, det är historia för mig. Jag kan inte lita på ingen mer där. Jag träffar killar, men alltid blir jag bara besviken, och sårad. Vill vara själv nu, inte mer tänka på killar. När det kommer nån, då kommer det. Men just nu behöver vara mig själv. Och idag beslöt, att sluta med pillar. Har ingen kille, har ingen mer sex med nån. Vill ha tillbaka min normala mens.... Imorse bråkade med J. Jag klarar inte med henne. Jag exploderade så lätt. För att jag tänker på T, vill nån svar av honom , men det får jag inte. Nu är vi ok igen. Imorgon hon ska till kalas. Det är jobbigt, men pengar igen just nu. Allt är borta. Jag hatar denna allt, att räkna alla krona. Vill leva normalt. Hoppas nästa vecka kan ansöka socialen. Men kommer få pengar då ju eftre nästa vecka säkert. Hoppas att få nu lön på tisdag. Det är ingen slutlön av Backman, De skulle skickat nån mejl för det nu. Nu måste bara bita ihop med allt. Tur att fick jobba nu två dagar. Hoppas nästa vecka kan jobba de tre dagarna. Och nu kanske kommer att även att jobba på söndag. För att det kommer inte hända att vi kommer att träffas. Jag tog extra nu ledigt för honom på söndag....Vill jobba nu så mycket bara kan. Att klara mig, att inte behöva att tänka på obetalda räkningar. Nästa vecka kanske kommer åka till Tallinn, om jag får lön nu, och hittar sista minut kryssning. Vill åka bort med J lite, och kanske köpa lite vodka. Men vet inte om T, om vi kommer att träffas mer. Tänkte köpa för honom.... Drack ett glas vin, och blir trött nu. Denna vin gör mig trött. Det kommer inte köpa mer. Men kan ta bara ett glas på kvällerna. Nu vill inte ha mobilen i sängen, batteri är slut. Jag bara kollar hela tiden FB, kollar hela tiden honom. Väntar hans meddelande, men just nu ingen ide att vänta. Men jag vet, att kommer inte kunna sova utan mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0